Vierailija

Sivut

Kommentit (43)

tykkään yleensä mieshoitajien tyylistä, ovat rentoja eivätkä turhaan nipota vaikka hoitavatkin hommansa hyvin. ja olisihan siinä ollut miehellekin varmasti enemmän juttuseuraa kun olisivat voineet puhua vaikka autoista sillä aikaa kun minä kärvistelen suppareissa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minusta on hienoa, että naisvaltaisellakin alalla on miehiä töissä. Ja ottaisin itsellekin mieskätilön synnytykseen jos olisi silloin töissä.

ottaisin kyllä sen miehen uudelleen kätilökseni. Saattoi tietenkin olla pervo ja puhua alapäästäni myöhemmin, mutta sillä hetkellä en siitä välittänyt. Ja eiköhän ne naisetkin puhu, vai?

Minusta ennemminkin naiskätilö on pervo! Kuka nainen jaksaa katsella muiden naisten alapäätä päivästä toiseen ;))))

Vakavasti puhuttuna, tälläiset pohdiskelut ovat lapsellisia. Jos joku gyne tai kätilö jaksaa vielä rankan työpäivän jälkeen ruotia jotain niin lapsellista asiaa kuin toisten sukupuolielinten ulkonäköä niin se heille suotakoon. Kuka jaksaa tuhlata ajatustakaan niin tyhjäpäisille ihmisille.

katselevat pilluja päivät pitkät ja jaksavat vielä puhuakin niistä. Miten ne enää edes erottavat ne toisistaan työpäivän jälkeen? Kieltämättä pervoa.

joten terveisiä vaan kättärin kätilöille Jyrkille ja Mikolle : )

Oli muuten aivan loistavat kätilöt ja jos joku viitsii ruotia toisten värkkejä vielä vapaallakin, niin siitä vaan : ) en kuitenkaan usko!

oma mieskin oli ihan rauhallinen, kun sai puhua kätilön kanssa jalkapallosta sun muista miesjutuista, tosin itse meinasin jäädä jopa taka-alalle välillä :) Onkohan muuten 2002 eka kätilö valmistunut, kun minusta tuntuu, että aikaisemmin...

käyttävät alapäästä tuollaisia nimiä (kuten vittu ja reva). Itsekin teen sisätutkimuksia lähes päivittäin, enkä todellakaan ole kuullut kollegoiden käyttävän tuollaista kieltä.

Itse nimittäin kuopustani hakiessa sairaalasta mietin että mies tai pari tekis hyvää sekä synnytyssaliin että osastolla.

Loppuisi tai ainakin vähenisi se turha hössöttäminen, tiukasti sääntöjen seuraaminen (omaa järkeä voi käyttää), jatkuva narina ja muutenkin ehkä ilmapiiri muuttuisi rennommaksi...

ainakin siinä vaiheessa kun päättävät hakeutua kyseiselle alalle. Mutta eipä ole kauaa, tai ainakin uskoisin näin oman kokemuksen perusteella (työssäni olen tekemisissä naisten alapäiden kanssa). Olen kyllä itse nainen, mutta olen aina ihmetellyt miten miehet viitsivät enää vilkaistakaan oman vaimonsa alapäähän sen jälkeen mitä työssään näkevät ja muuten.. hmm.. aistivat. Mutta eihän sitä tosiaan nainen tiedä mitä noiden kaksilaheisten päässä liikkuu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat