Millainen lapsesi puoliso tai tyttö-/poikaystävä on?
Millainen lapsesi puoliso tai tyttö-/poikaystävä on?
Vierailija
klo 14:28 | 29.7.2008
Millainen toivoisit hänen olevan?
Minun poikani tyttöystävä on kamala, leuhka tapaus.
Millainen toivoisit hänen olevan?
Minun poikani tyttöystävä on kamala, leuhka tapaus.
Ladataan...
Olen huojentunut ja erittäin tyytyväinen. Joskus hieman arvelutti, että miten sitä tulee suhtauduttua vävyehdokkaisiin, mutta nyt on pelko hälvennyt.
Toivon, että seurustelevat pitkään ja ehkä mahdollisesti menevät naimisiinkin. Kyseessa oikea joka äidin toivevävy!
Tyttö on 18v ja hänen kanssaan voi keskustella kuin aikuisen.
Häntä piilotellaan tehokkaasti. Edellinen ystävä oli tavallinen, mukava kaveri. Ilmeisesti nuorta nolottaa että tuli jätetyksi ja sen takia ei esiinny uuden kanssa niin rehvakkaasti yhdessä kuin tämän entisen. Tietää nyt, että seurustelu voi päättyä milloin tahansa ja on varovaisempi.
Toivon nuorellemme aktiivista ja aikaansaapaa ystävää. "Hyvä työihminen" olisi meillä kovassa kurssissa.
Ymmärsinkö, että haluatte jonkun, joka voisi tehdä teillä töitä?
miniä on kiva, puhelias, reipas ihminen kuin tytär minulle :) kutsuukin minua äidiksi
ja toinen on sitten vähän saamaton, mutta ihan ookoo ihminen
Itselleenhän ne lapset ovat katselleet puolison, ei minulle :)
Esim. on huomauttanut siitä kun soittelen pojalle päivittäin kuulumisia ja tarjoudun heille usein siivoamaan. Ovat vasta avoliitossa.
Tarkoitan, että en halua nuoremme kumppaniksi laiskaa lusmuilijaa, jota eivät kiinnostaa työ, opiskelu eikä vastuu mahdollisesti tulevasta perheestä.
Vähän hiljainen, mutta uskomattoman nätti.