Vierailija

onko mahdollista saada tietoja tekstiviesteistä mitä on lähettäny ja mihin numeroon, siis sen tekstiviestin sisällön (mitä siinä on lukenut) kun pitäis saada ongittua onko yhtään viestiä mennyt ns. väärään numeroon (arkaa tietoa) pystynkö selvittään millaisia viestejä olen lähettänyt parin kuukauden aikana tiettyyn numeroon.

Kommentit (14)

Luulisi, että numerot mihin viestejä on lähetetty (lähetysaika näkynee myös), voi selvittää operaattorilta. Niin että soitapa asiakaspalveluun ja kysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joo oon syynänny kännykästäni lähetettyjen viestien määrät ja ajat ja suunilleen muistan mitä oon niinä päivinä kyseiselle henkilölle tekstannut (harvoin tekstaan sille) mut siltä henkilöltä on tullut väite et mä oon lähettänyt sen kännyyn pari viestiä (mitä se ei ois saanu vastaanottaa)

mun puhelimes on välitystiedot ja lähetetty viesti jää puhelimeen joten luulis et oisin huomannut välitystietoja tai lähetettyjä viestejä poistaessani mut monesti poistan ne automaattisesti ni jos on menny " ohi" oon vaan nyt neuroottinen tän asian kans

aika varma kyl oon et ei oo menny sen numeroon mitä se väittää mut se ties pari asiaa mitä sen ei pitäs tietää ja se ei oo voinu kuulla sitä keltään

siksi kyselin et voinko mä saada mustaa valkosella ja selvittää tän

siis se tyyppi väittää et on saanut viestejä vaikka omasta mielestäni niin ei oo. eipä oo kumminkaan näyttänyt " mustaa valkoisella" eli veikkaan et arvailee vaan ja on arvaillut oikeen, mut aion kiistää

ainakin niin pitkään kiistän ennenku se näyttää mustaa valkosella mulle!

tai no ei ny oikeestaan pahaa puhuttu mut ei kuitenkaan tarkotettu väärille korville niitä viestejä. oli väittänyt sellaisiakin juttuja mitkä ei todellakaan oo totta. eli veikkaan et on vaan arvaillu kaiken

väärä tyyppi voinut vaan arvata asian? taikka osaisko " nähdä asioita" ?

mut sitä en ymmärrä miksi se inttää ettei ole viestejäsi saanut vaikka ois ne saanut? voiko se hyötyä jotenkin saamistaan tiedoista?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat