Vierailija

On se nyt kerpele. Minulla ei ole luottohäiriöitä eikä maksamattomia puhelinlaskuja. Netin kautta yritin vaihtaa liittymäni saunalahdelle niin postissa tuli eilen laput että ei tipu liittymää. Ihme meininkiä, pitäiskös soittaa sinne.

Kommentit (21)

Veljeni yritti vaihtaa Elisaan, vaan ei onnistunut koska hänellä on joskus vuosia sitten ollut Elisan liittymä ja yksi lasku meni silloin perintään.. Olisi joutunut maksamaan jonkun älyttömän takuusumman.

Mulla ei nimittäin ole suomen kansalaisuutta, olen asunut täällä kyllä jo 7 vuotta. Ei kyllä koskaan aikaisemmin ole ollut vastaavaa ongelmaa minkään asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei mitään takuita kysytty. Mutta kun oisin halunnu kuukauden kuluttua avata liittymän pojallenikin, niin pyyssivät 300e takuun! Kuulemma heillä on tapana, että takuu pitää maksaa kolmannesta liittymästä.

Soitin siitä paikasta Soneralle ja siirsin liittymäni takas ja avasin myös pojalle, ei mitään vaikeuksia! Ikinä en enää liittymääni vaihda!

Ei ne myyjät näe kenenkään maksutietoja tai luottotietoja tai kansalaisuutta..Heillä on vain asiakkaan nro ja ehkä nimi, ei muuta. Sen takia kai monelle asiakkaalle tulee yllätyksenä että vakuusmaksua vaaditaan, vaikka itse yritys on ottanut yhteyttä

t. 7

Tai kolmas vaihtoehto on, että sulla on monta liittymään (vaikka 5 nyt ja olet ottamassa kuudetta liittymää), jolloin operaattori voi pyytää vakuutta.

Neljäs vaihtoehto on se, että olet asunut Suomessa alle kaksi vuotta eikä sinulla ole Suomen kansalaisuutta.

Tässäpä taisi olla kaikki vaihtoehdot..

tosiaan vaikuttaa, mikä on älytöntä. Kaverini halusi myös liittymän, en muista minkä koska siitäjo vuosia aikaa, eikä saanut koska ei ole Suomen kansalainen. Soitin kuluttajansuoja-asiamiehelle joka oli hyvin kiinnostunut, sanoi että ei kansalaisuuden pitäisi vaikuttaa ja pyysi infoamaan miten asia etenee. No kaverini ei ollut halukas alkaa kaupassa väittelemään joten otettiin se liittymä minun nimiini.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat