Vierailija

vai huono...

Kommentit (12)

niin sitten voi olla huono saada enemmän rahaa. Muuten en äkkiseltään keksi, miksi palkankorotus olisi huono, paitsi ehkä jos työnantaja joutuu sen takia konkurssiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yksityisellä ei todellakaan saa mitään palkankorotuksia. Siellä palkat on minimitasoa muutenkin. Ainakin eräässä isossa yksityisiä terveyspalveluja tarjoavassa yrityksessä. (ne, jotka siellä työskentelevät, varmaan tietävät mitä tarkoitan)

Muuttuuko työnkuva, kuinka paljon? Vai onko puhdas vuosikorotus? Meriittikorotus? Promootiokorotus?

Ja summa tietty riippuu tämän hetkisestä palkasta :-)

Noin puhtaana meriitti-/vuosikorotuksena tuo on loistava jos päälle vielä tulee TES:in korotus syksyllä. Tämän vuoden inflaatiohan on jotain reilut 4%, joten tuosta korotuksesta jää jopa jotain jäljellekin...

Jos ajatellaan tulosopimusten mukaisia vuosikorotuksia niin ne on yleensä olleet paljon vähemmän, niin että siihen nähden ihan hyvin. Jos sait juuri ylennyksen ja paljon lisää vastuuta ja olit jo ennestään alipalkattu niin sitten tuo voi olla aika saita korotus.

Mutta yhdessä Suomen suurimmista ja tunnetuimmista firmoista minä sain tänä keväänä isoimman mahdollisen meriittikorotuksen, joka oli 5,5%...

Että olisin sinuna ihan onnellinen :-) Minä olin tähän vähäänkin. Henkisesti ehkä enimmäkseen, koska nyt tiedän olevani firman arvokkainta pääomaa ja että esimieheni ja hänen esimiehensä ovat minuun henkilökohtaisesti erittäin tyytyväisiä.

Voi jäädä hyvillä mielin äitiyslomalle parin viikon päästä :-)

tämä oli ihan tällanen meriitti-korotus. palkka ennen sitä ei hyvä, eikä huono, vaan just se mitä tästä yleensäkin maksetaan.

ärsyttää silti. pyysin 14% lisää ja pomo tinkas tuohon 11%.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat