Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapsillekin on parempi kasvaa siellä kuin täällä Suomessa.

Sivut

Kommentit (75)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Diplomaatit ja muut erikseen, mutta asumaan ihan alkuperäisasukkaiden keskelle ja elämään vanhakantaisten lakien mukaan. Ei herkkisdorkkis!

ja tuo raiskausten pelko ei ole todellakaan ainoa syy muuttoon eikä edes suurin syy. Ihana päästä vaihteeksi lämpimään maahan, miehelläkin on sitten kunnon moskeijoita ja lähellä.

ap

Kyllä sielläkin salassa myydään alkoholia, joka on haram islamissa ja todellinen muslimi ei siihen sorru. Mutta kaduilla ei todellakaan näy alaikäisiä (tai edes aikuisia) juoppoja.

ap

Kyllä meidän asunto on huomattavasti halvempi kuin asuntomme Suomessa. Me emme kylläkään asu millään Kuwaitin länsimaisten ihmisten vartioidulla alueella (ovat naurettavia mielestäni). Ja todellakin ylihinnoiteltuja.

Olen käynyt kuwaitilaisessa sairaalassa ja ihan kivalta siellä näytti. Mieheni on kuwaitilainen, kirjoitinhan, että mieheni kotimaahan eli Kuwaitiin.

Kuumuus ei ole minulle ongelma, mielummin lämmintä kuin kylmyyttä. Tulemme kuitenkin kesällä käymään Suomessa sukulaisten luona, joten kaikkein kuuminta aikaa emme välttämättä vietä joka vuosi Kuwaitissa.

Mieheni osaa uida, kyllä Kuwaitissa on rannoilla naisten ja lasten päiviä, jolloin ei miehet pääse rannalle.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Asunnot eivät ole halvempia kuin Suomessa. Ei edes vuokralla asuminen. Varsinkin jos haluaa asuaa " hyvällä" asuinalueella.

1 Kuwaitin dinaari on noin 2,86 Euroa ja on todella harvinaista löytää kaupasta mitään mikä maksaa alle tuon yhden dinaarin. :D

Sairaalat, totta aivan muutama länsimaisella tasolla, useimmat aliarvoisia. Tiesithän, että kuwaitilaiset itse hoidattavat sairautensa ulkomailla valtion kustannuksella ( siksi ei tarvitse ylläpitää terveydenhuoltoa)

Toivottavasti miehesi todella on kuwaitilainen, silloin taloutenne on turvattu. Jos taas hänellä ei ole kansalaisuutta, olen pahoillani puolestasi!

Kuwaitia ei voi verrata Arabiemiraatteihin, on ehkä Persianlahden amerikkalaisin maa, mutta lähempänä Saudeja ajatusmaailmaltaan.

Ja jos et pidä Suomen säästä tulet varmasti nauttimaan Kuwaitin kauniista ja lämpöisistä kesistä. Nytkin vain +48 päivisin. :D

Ja ystävä hyvä, siellä ei ole uimarantoja pelkästään naisille ja lapsille. Kuwaitilaiset eivät käy uimassa. Varsinkaan naiset. Monta yksityistä health clubia kylläkin, jolloin pääset suojaiselle uimarannalle.

Kaverini meni sinne, lentokentällä käveli poikakaverinsa kanssa käsi kädessä, ja joku hullu arabiukko alkoi huutamaan hänelle (siis naiselle), olisi kai pitänyt kulkea miehen perässä. Samalla reissulla joku arabimies SYLKI sen päälle, koska sillä oli lyhythihainen t-paita päällä. Ihan tosi. Joten tosi suvaitsevainen maa, joo joo.

Meidän tuttavat eivät liiku yöaikaan yksinään ulkona, joten tuttujamme ei ole raiskattu, mutta eipä nuo raiskaukset kovin harvinaisia ole.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Montas tuttuas on Suomessa raiskattu? Siis ulkona, puistossa, yöllä?

Vierailija:

Lainaus:

- lämmin ilmasto

- islamilainen kulttuuri, jossa on parempi kasvattaa lapset

- ei puolipukeisia naisia tai humalaisia kaduilla

- parempi elintaso, saamme halvemmalla hienomman kodin kuin täällä Suomessa

- voin jäädä kotiäidiksi ilman, että minua arvostellaan laiskaksi, kuten täällä Suomessa

ap

haluat oikein asettumalla asettua kotihengettäreksi huivin ja hunnun taakse. Toivottavasti et kuitenkaan joudu nyrkin ja hellan väliin.

V. 1986 seukkasin pikkasen aikaa kuwaitilaisen miehen kanssa. Asuttiin molemmat ulkomailla.

Ihana ihminen, kyllä arabikin voi avartua ulkomailla asuessaan:)Ja kuwaitilaiset miehet on tosi komeita:)))

Kerro terveisiä Abdelille (onkohan hän enää elossa, en tiedä, sniif,...)

Kuwaitilaiset itse tosi sivistyneitä arabimaaksi, (kuulostaako rasistiselta...) ja ehkä arabimaista länsimaalaismielisimpiä bahrainilaisten ja Emiraattien kanssa.

Nainen ei tarvitse huntua ja saa ajaa autoa, mikä ei onnistu kaikissa öljymaissa.

Ilmasto jees lukuunottamatta paria kesäkuukautta, too hot.

Kuwait Cityssa melkoinen joukko suomalaisia, saat lähetystön kautta kutsuja tapaamisiin. Tervetuloa!!

Missä muuten tapasit miehesi?

Ei minun olisi mikään pakko lähteä, mutta miksi en lähtisi kun en kylmästä talvesta pidä ja Kuwaitissa meillä on enemmän rahaa käytössä, isompi talo ja turvallinen asuinympäristö. Toki sielläkin on omat ongelmansa, mutta ympäristö on kuitenkin muslimiperheelle parempi kuin eläminen Suomessa.

ap

ap

Vierailija:

Lainaus:

- lämmin ilmasto

- islamilainen kulttuuri, jossa on parempi kasvattaa lapset

- ei puolipukeisia naisia tai humalaisia kaduilla

- parempi elintaso, saamme halvemmalla hienomman kodin kuin täällä Suomessa

- voin jäädä kotiäidiksi ilman, että minua arvostellaan laiskaksi, kuten täällä Suomessa

ap

ihan miten vaan. itse olin miehen mukana länsimaassa ja silti onnistui rajoittamaan elämäni erittäin tehokkaasti. opettele edes lähetystön puh nro ja osoite ulkoa ennen lähtöä. itse pääsin pois, ja enää en suostu edes naimisiin kenenkään kanssa, saati pois maasta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat