Vierailija

Ovatko muut ihan tyytyväisiä lindexin tyttöjen mallistoon?

Kaikki syys-vaatteet eivät tietenkään ole vielä tulleet, mutta mua ihmetytti tänään huomata miten paljon erilaisia tunikoita löytyi! Ja retro jyrää ihan tosissaan!

Ihan nättejähän ne, mutta pelkkään retroonkaan en haluaisi lastani pukea.

Ei muuta kuin tilausta h&m:lle.. (Vaikken täysin tyytyväinen siihenkään valikoimaan ole, ovatpahan ainakin halpoja =)

Vielä toinen kysymys että puetteko lapsillenne tunikan kanssa trikoot vai housut?

Kommentit (10)

En ole enää pitkään aikaan ostanut vauvalle vaatteita Lindexiltä, kun siellä näyttää olevan vaan enää retroa pienille lapsille. Onhan se ihan ok jos haluaa pukea lapsensa näihin retroihin, mutta minä en vaan pidä niistä.

Jotkut Bamset ovat ihan kivoja Lindexillä, mutta harvemmin sieltäkään olen löytänty mitään kivaa sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja myös käytännöllisiä - näin kesällä on tosi kätsyä käyttää niitä leggingsien kanssa, sitten syksymmällä sukkisten ja lopulta housujen kanssa.

Makuasioita tietysti.

Lindexin retrokuosit ovat ihan yks yhteen kopioita kalliimmista merkeistä, esim. noi oravapaidat on suoraan småfolkilta ja siilit Idat:lta. Aika törkeetä plagioida noin avoimesti muita...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat