Vierailija

Mitä mieltä pitäisi olla tälläisestä 2-vuotiaan lapsen äidistä joka ei juttele lapselleen paljon mitään. Tällä äidillä on mielisairautta. Ystäviensä kanssa kyllä juttelee ja on ylisosiaalinen, aina joku kaveri kylässä ja puhuu puhelimessa tosi paljon muttei juttele lapsensa kanssa kuten normaali äiti mielestäni. Millainenkohan mahtaa olla tämän äidin empatiakyky? Mielestäni pitää lasta nukkena. Ei leiki myöskään hänen kanssaan. Pitäsikö olla huolissaan tästä? Olisko täällä ketään lastensuojelun tai psykologian tuntijaa tms. joka osaisi jotain sanoa asiaan. Tämä äiti kyllä hoitaa muuten lapsen ihan hyvin mutta sosiaalinen puoli, vastavuoroisuus jää puuttumaan.

Kommentit (7)

Se vaikuttaa lapsen henkiseen kehitykseen. Lapsi joka ei saa vanhemmiltaan rakkautta tai kontaktia on usein myös keskittymishäiriöinen ja hänellä on oppimisvaikeuksia. Se vaikuttaa johonkin aivolohkoon...mutta en ole mikään alan asiantuntija. Nämä asiat olen lukenut. Koita keskustella hänen kanssaan ensin. Jos ei onnistu seuraa tilannetta ja ilmoita sitten vasta jonnekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No mää olisin huolissani jos lapsi oireilee!

Eihän sitä tiedä miten ihana ja jatkuvasti leikkivä äiti se nainen on kun on lapsensa kanssa kahden.

Kuulostaa todella oudolta jos joku olis mielisairas ja sosiaalinen ja lapselleen hirviö?!

Taitaa olla provo tai ap sais miettiä kuka tässä on mielisairas -siis onko nainen todettu sairaaksi vai sinäkö niin sanot?

Itse ainakin en keskity niin paljon lapselle juttelemaan, jos kavereita käymässä. Saatan ignoroida tällöin lasta vähän liikaakin, kun on kiva välillä puhua aikuisten asioita aikuisten kanssa. Lisäksi lapsi vielä siinä iässä, että aika usein kommunikointi (etenkin vielä jos muita läsnä) on kieltämis- ja estämispainotteista. Joskus aina mietinkin, että luulevatkohan muut minua aivan tylyksi ja huonoksi äidiksi.

Kahdestaan kun ollaan, niin halataan ja sylitellään ja jutellaan sitten ummet ja lammet. Tuskin kuitenkaan olen ap:n tarkottama äiti, koska en tietääkseni ole mielisairas, enkä edes haluaisi, että koko ajan olisi ihmisiä ympärillä pörräämässä...

Vierailija:

Lainaus:

en tiedä mistä näkisin että lapsi oireilee kun en tunne asioita sen enemmän että mikä normaalia, mikä ei.

t:ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat