Seuraa 

mutta laitan sen tänne kiertoon kumminkin. Aika moni kohta osui ja upposi ainakin minuun.

PIINAILIJAN PYHÄT LUPAUKSET:

En tarkkaile hysteerisenä jokaista elimistöni kuplahtelua. Kolme aivastusta peräjälkeen, finni oikeassa poskessa tai suonenvetopikkuvarpaassa EIVÄT tarkoita raskautta.

En roiku tuntitolkulla netissä etsimässä tapausta, jossa piinailijan oireet olivat JUST kuin minulla ja tuloksena oli pulleat kolmoset jossain päin Bulgariaa. Tiedänhän jo, etteivät muiden oireet välttämättä natsaa olleenkaan omieni kanssa.

En lue horoskooppia. Se, että härälle sanotaan tällä viikolla: " Myönteinen viikko, sinua odottaa iloinen yllätys loppuviikosta" EI tarkoita positiivista raskaustestiä.

En laske edestakaisin piinapäiviä ollen varma, että olen laskenut alun perin pieleen ja itse asiassa olen jo paljon pidemmällä.

Viimeisinä päivinä: laitan vessan oven avaimella lukkoon ja määrään itseni korkeintaan yhteen vessareissuun tunnissa.

En ota yhtä lisäviineriä iltapäiväkahvien kanssa, koska elimistöni muka selvästi tarvitsee lisäenergiaa näin rankan piinailun tuoksinassa.

En tunnustele rintojani niin kovakouraisesti, että varmasti sattuu ja luule sitä raskausoireeksi.

En osta " varmuuden vuoksi " raskaustestejä kaappiin. (Enkä hidasta vauhtia aina apteekin kohdalla.) Varmuuden vuoksi? Ai siis esimerkiksi, jos mut kidnapataan ufolla niin voinpa testailla sitten siellä RV7 varmistuksen...???!!!

Illalla, kun väsyttää, en laske sitä raskausoireeksi vaan tiedostan sen tosiasian, että ihmiset väsyvät iltaa kohti aina, eikä vain raskausaikana.

Yritän ajatella jotain muutakin kuin lapsettomuuttani. Mitäs jos vuokraisi tänään leffan jolla ei ole mitään tekemistä vauvojen kanssa.

En jätä tätä tai huomista päivää elämättä täysillä, kun ajattelen vaan, että en voi tehdä sitä tai tätä kun voin jo huomenna olla raskaana.

En panikoi VIELÄ synnytystavan valinnan kanssa (ammeet, laulut, jakkarat, keisarinleikkaukset ja kotisynnytykset pyörivät iloisesti päässä) - minulla on runsaasti aikaa päätökseen, JOS se tulee ajankohtaiseksi.

En mittaile lämpöjäni; koska se vie minulta viimeisetkin hermonrippeet ja on varsin epävarmaa!

En koskaan piinisaikana käytä alushousuja, joissa on pieniä punaisia kuvioita. Ne muistuttavat erehdyttävästi kuukautisten alkamista. Ja saavat aikaan ylimääräisiä sydämen tykytyksiä.

Terveisin Sazi, joka jatkuvasti kyttää pikkupöksyjään ja ramppaa vessassa:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat