Seuraa 

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tarkoitinkin vain, että itse tykkään, että mies kertoo vähän ennen kun laukeaa, koska välillä olen niin kiimassa, kun imutan, etten huomaa loppujäykentymistä. Jos hän mainitsee asiasta vähän ennen, niin voin vielä huipentaa omalta osaltani, nopeuttaa imutusta tai vaikkapa hidastaa, mutta imeä LUJAlla paineella, ottaa vähän kättä avuksi tai sitten käsi kokonaan pois ja pelkkää märkää imuttavaa suuta, syvälle syvälle nieluun tai kiihkeästi kielitellä terskaa, yksi sormi peppuun tms. mistä nyt se mies just tykkääkin ;)

terv nainen.

Nainen joka on niin täysillä mukana että on täysin estoton, voi parhaimmillaan olla uskomattoman ihana rakastelukumppani.

On itsekin kokenut joskus nuorempana lähes huumaavia sessioita joissa jopa ajan ja paikantaju katoaa suunnilleen kokonaan, hurmion purkauduttua vaan " löysimme itsemme" läkähtyneenä jostain päin sänkyä tai huonetta.

Mahtaakohan tuollaista kokea enää koskaan..

M40

kyllä sen huomaa

Mutta kiva että heitit vinkin toivottavasti pääsen käytännössä tekeen niin.

Mutta kyllä se rakkaus jossain . . . .

-mici-

Kun nainen ottaa suihin, kertoisit vähän ennen kuin saat. Itse otan loppuun asti, ja nielen, aina. Mutta silti on kiva tietää suunnilleen milloin, että osaa huipentaa imuttamisensa oikein.

terv nainen.

dildoja ja vibroja, parinvaihtoa, ryhmäseksiä, erilaisia kokoonpanoja, rajaton mahdollisuus nussia vierasta, strippausesityksiä, eroottista hierontaa, masturbointia, valmiutta kaikkeen, huumorintajua, piiskaleikkejä, alistamista, alistumista ja huumorintajua. Tiukkis ei saa olla ;-)

Paras esileikki on ku kotia soittaa ja sanoo, et alaha akka limottumaan!

Ja parasta olis ku eukko antais useemmin panna ensin ryppyreikään ja sitte viimeseks pilluun. Se tekis nannaa.

Vierailija:

Lainaus:

Kun nainen ottaa suihin, kertoisit vähän ennen kuin saat. Itse otan loppuun asti, ja nielen, aina. Mutta silti on kiva tietää suunnilleen milloin, että osaa huipentaa imuttamisensa oikein.

terv nainen.

yleensä juuri ennen orkkua penis jotenkin paksuuntuu ja tulee (entistäkin) kovemmaksi.

Mies nolostuu jos otan loppuun saakka, koska hänen mielestään sperma on vähän " likaista" eikä mun tarvitse siihen itseäni kuulemma tahrata. Itseäni se ei haittaa, mutta täytyy myöntää ettei ihan AINA olekaan sitä samaa fiilistä ottaa loppuun asti. Eli on ihan kiva, että voi myös hoidella esim. käsin loppuun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat