Vierailija

Olen kuullut piakkoin avautuvasta työpaikasta sisäpiirin juttuna, siis missään ei olla ilmoitettu tätä työpaikkaa virallisesti. Aion ottaa yhteyttä kyseiseen työnantajaan ja tarjoutua töihin. En ole koskaan ennen ollut yhteydessä tähän firmaan.

Neuvokaa minua! Soitanko vai menenkö käymään paikan päällä? Laitanko sähköpostia tai lähetänkö paperit?

Haluan TODELLA sen työpaikan! Miten teen mahdollisimman positiivisen vaikutuksen hakiessani työtä? Nyt kaikki viisaat vastaamaan! Tämä on tärkeää!

Kommentit (4)

Eli ensin kannattaa olla yhteydessä puhelimitse tai meilitse ja tunnustella vähän, mitä vastapuoli haluaa. Selvä. Sitten kysellään, voisinko lähettää kirjallisen hakemuksen ja cv:n. Hyvä, tämä kuulostaa hyvältä suunnitelmalta!

Olen jo ottanut tarkemmin selvää kyseisestä firmasta ja miettinyt, miten saan tuotua esiin kiinnostukseni. Kiinnostusta nimittäin löytyy reilusti, mutta se vain pitäisi osata nyt näyttää työnantajalle! Koulutuskin on kohdallaan ja motivaatiota on vaikka muille jakaa. Huh, olen todella innoissani tästä jutusta, kunpa en nyt tyrisi! Varmaan minusta ainakin huomaa, että tosiaan haluan sen työn - sen pitäisi vaikuttaa positiivisesti työnantajaan ;D

ap

Kerro itsestäsi rehellisesti muutama sananen ja, että olet kuullut mahdollisesti avoimena olevasta paikasta. Mainitse myös, se henkilö jolta olet kuullut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kertoisin ihan suoraan, mistä olen kuullut työpaikasta ja että olisin tosi kiinnostunut ja mielestäni tehtävään sopiva sekä tiedustelisin, miten voisin edetä paikan hakemisessa. Eivätköhän he sitten neuvo, mitä haluavat sinun tekevän. Onnea matkaan!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat