Seuraa 

...jossakin minun täytyy puhua tästä ainakin minulle todella arkaluontoisesta asiasta. Minua on vaivannu aina viisi vuotiaan tyttäremme alapää. Syntyessään hänellä oli liian iso klitoris ja verikokeilla tutkittiin jotain kromosomi-juttuja tms. Kaikki oli kunnossa ja klitoriskin oli kuukauden ikäisenä jo pienentynyt melko normaaliksi lastenlääkärin mielestä. Nyt kuitenkin olen parin vuoden ajan ollut sitä mieltä, että ei tuon ikäisen alapää pitäisi tuolta näyttää. En ole tietenkään muiden lasten anatomiaa tutkinut...

Eli siis minkähän kokoinen " nippula" kulkee vielä normaaleissa rajoissa? Ja kuuluuko sen näkyä aivan selvästi ulkonevana, ehkä puolen sentin pituisena, jos jalat on levällään?

Pitäisikö tyttö tutkituttaa uudelleen? Milloin ja missä, lastenlääkärilläkö? Pelkään vain sitä, että jos kaikki ei ole kunnossa munasarjojen ja kohdun osaltakaan...

Olen monesti yrittänyt kysyä asiaa neuvolasta, mutta en ole vain saanu otettua asiaa esille. Jotenkin nolottaa koko juttu... Voi kunpa joku voisi kertoa, että huolehdin aivan turhaan!

Kommentit (2)

...yksityiselle puolelle vaikka. He kyllä osaavat auttaa eteenpäin. Ja saat itsellesi mielenrauhan. Kannattaa muistaa, että mitään asiaa EI tarvitse hävetä lääkärille mennessä. Se on lääkäreiden työtä ja usko pois, Teidän asia on ihan varmasti asia, jota EI tarvitse hävetä lääkärille mennessä. Ja nyt on kyse vielä pikkuisesta tytöstä. Älä turhaan murehdi, että asia olisi jotenkin nolo. Ei todellakaan. Menkään vaan reippaasti lääkärille, niin saatte mielenrauhan.

Haittaako tämä " iso" klitta tyttöä itseään, vai sinua enempi? Onko tyttö paljon nakusillaan, kun tiedät niin tarkasti?

Itse olen syntymästä asti omistanut ison nappulan, minulla on 5 tytärtä, joilla 2 on iso klitta (ovat alle kouluikäisiä), en puuttuisi asiaan, ennenkuin se häiritsee tyttöä, esim. leikkiessä tai pyöräillessä klitta hankaa pahasti housuihin tms...

Nautin todella seksuaalisesti, kun itselläni on tuo iso klitta, ja kun se on vielä todella herkkä !

Älä missään nimessä ajattele leikausta tai muuta sellaista, koska klitta sisältää paljon tärkeitä hermopäitä ja se on, kuten tiedät tytön herkin kohta. Jos klittaa leikellään, voi aikuis-iän seksuaalisuus kärsiä, kun ei ole tuntoa..

Miten teillä on klitorista mitattu? Reagoiko se kosketukseen?

Onko tyttö muuten tytön näköinen ja tapainen?

Autan mielelläni, jos voin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat