Seuraa 

Lähdemme jälleen Punkaharjulle lomailemaan ja tietenkin kesäkaupunkiimme Savonlinnaan. Haluaisin " koluta" nyt kaupungin oikein kunnolla, joten laittaisitteko minulle liikkeitten nimiä, missä on kivoja lastenvaatteita, ja lisäksi persoonallisia pikkuputiikkeja, kivoja kirppiksiä yms. Antiikkiliike Aarre... on tuttu. Kiitos:)

Kommentit (3)

mutta lisään vielä että se lastentarvike/vaatekirppis siinä sillan itäisellä puolella on LASTENKAMARI. Joskus tosiaan löytää jotain kyllä, en itse usein.

Savolassa on KIERRÄTYSMYYMÄLÄ, siellä vaatteet on aika sikin sokin mutta jos jaksaa penkoa niin löytyy joskus hyväkuntoista ja edullisesti.

Linja-autoasemalla on alempana lastentarvikeliike TENAVA, mielestäni ihan turha paikka jos ei ole ostamassa vaunuja tai lastentarvikkeita tai kinderit vaatteita, lelut on kalliimpia kuin marketeissa.

LINDEX ja KAPPAHL täällä myös on, mutta niin on monissa muissakin paikkakunnilla.

Tervetuloa Savonlinnaan !

tuusis

aukiolo ajoilla. Nykyisin löytyy torilta vähän Sokokselle päin ja huomattavasti paremmilla aukioloajoilla. Aivan ihania sisustusjuttuja ja sopivin hinnoin.

Vipusen kulmilla on joku lastentarvikkeiden (siis käytettyjen) kirpputori, jossa itse en ole vielä käynyt, mutta moni on kehunut tehneensä ihan kivoja löytöjä.

Kirpputoreja löytyy linja-autoasemalta, Savolasta (Sokoksen takana siis), Mertalassa on yksi ja sitten Prisman lähellä.

Näissä tykkään itse aina käydä.

Ja Citymarketista olen tehnyt ihan uskomattomia löytöjä lasten osastolla. Syksyllä esim ostin Nokian lämminvuori kumpparit 8 euroa, Reimatecin hattuja kaksi, toinen oli 3 euroa ja toinen vitosen.

Nämä tuli ensinmäisenä mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat