Vierailija

Mieheni vanhemmat ovat eronneet. Anoppini on puhunut joskus, että miehensä oli sellainen " pyllyille taputtelija" eli oli aina käpelöimässä muita naisia. Uskon häntä täysin, koska luulen, että minulla on sama ongelma. Eli appeni tykkää aina vaivihkaa kosketella minua.

Saattaa taputella pyllylle, kun on takanani ja haluaa aina halata, milloin milläkin verukkeella. Kerran nosti minut ilmaan aika seksistiseen tyyliin, samalla rutisteli takapuolesta ym. Siis tekee tätä jotenkin tosi hienovaraisesti. En itsekään oikein tiedä, että mitä ajatella. En halua olla pikkumainen ja toisaalta pilata kenenkään välejä. Eli kai olen asiasta aivan hiljaa vastedeskin, mutta kunhan nyt puran mieltäni täällä teille!

On vain usein epämukava olo hänen seurassaan, enkä koskaan uskalla jäädä hänen kanssaan kahden minnekään.

Kommentit (16)

Vierailija:

Lainaus:

Kerran nosti minut ilmaan aika seksistiseen tyyliin, samalla rutisteli takapuolesta ym. Siis tekee tätä jotenkin tosi hienovaraisesti.

Vanhempikin herra saa olla aistillinen, jopa ylihimokas, mutta hänen tulee hoitaa omat himonsa ja lähestymispyrkimykset omien naisystävien, laillisten kumppanien tai kenen tahansa siihen vapaaehtoisesti suostuvaisen täysi-ikäisen kanssa. Mutta minullakin kyllä hälytyskellot soivat kun luin tuon aloituksen. Ensinnäkin AP:lle itselleen se on tosi ikävää, mutta varmaan puhumalla ja aikuisena naisena osaa jotenkin suojautua tuolta papalta. Mutta se vaarallisin piirre tuossa on se, että viittaa kyllä jollainlailla aika pervoon suhtautumiseen kaikella tapaa, koska lähentelee tavallaan suvun sisällä. Eihän sitä tiedä, milloin innostuu lähentelemään esim. kasvavia lapsia jne. Ehdottomasti tuo täytyisi ottaa perheessänne jopa puheeksi. Vaikenemallahan näitä asioita on satoja, tuhansia vuosia " hoidettu" . Jos näistä asioista vaietaan, uhri saattaa piankin olla puolustuskyvytön lapsi.

Ehdottomasti napakkuutta reaktioihisi, AP ja ehkä sinun täytyy miehellesikin tuosta puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen kehittänyt siitä taiteenlajin. Enkä tosiaan ole koskaan, missään hänen kanssaan kaksin. No, saa nähdä mihin tämä johtaa. Jos tämä vähänkin pahenee, niin pakkohan miehelle on kertoa.

ap

Tietenkään ei voi olettaa, että kaikki viriilit ja kähmivät miehet olisivat pedofiilejä tms. Mutta halusin varoittaa sinua: ole tarkkana!

Ja kuten nro 13 sanoi, ehkä sinun olisi hyvä ottaa kuitenkin asia puheeksi miehesi kanssa ja tehdä kähmimisestä muutenkin vähemmän salattu juttu. Jos appesi kerran sina kourii, tunkee sinun reviirillesi, miksi sinun pitäisi olla se, joka hänen töykeyttään suojelee muiden korvilta? Minusta sinun pitäisi voida olla hänen lähellään rennosti, jos hän sinua kourii tai koskettelee, voisit sanoa ääneen ihan suoraan, mitä ajattelet, siitä riippumatta, ketä on ympärillä.

Ihan liian paljon ihmiset nielevät kaikenlaista sontaa vain siksi, että töykeäkäytöksinen ihminen on vanhempi/sukulainen/korkeassa asemassa.

12

miehesi ei tiedä, jos et koskaan jää appesi kanssa kaksin...

No joka tapauksessa, kun appesi seuraavan kerran tekee noin, sano, ettet halua nostaa asiasta meteliä, jos ei ole pakko, mutta lääppimisten täytyy loppua. Sano, että sinä vaivaudut tuollaisesta kähmimisestä ja sen on loputtava. Jos vielä jatkaa, sano, että tämä on viimeinen varoitus ja seuraavasta taputtelusta teet niin ison numeron, että koko suku saa tietää, miksi ette enää ole tekemisissä.

Itse ajattelen heti myös lapsia. Mitä he ajattelevat, jos näkevät ja mitä jos appi alkaa kähmiä heitäkin. Tai vielä jotain enemmän.

Suorastaan oksettavaa tuollainen toiminta appiukolta! YÖK! Sano sille pervolle puristelijalle ettet pidä tuollaisesta, sinusta se ei ole todellakaan hauskaa. Jos ei puristelut lopu, kerrot miehellesi ja muullekin suvulle! Et sinä voi antaa appesi tehdä sinulle tuollaisia asioita vain sen takia ettet halua pilata hänen ja miehesi välejä. Sinulla on oikeus koskemattomuuteen ja appesi on sitä kunnioitettava. Et varmasti sallisi moista keneltäkään muultakaan mieheltä, miksi siis sallisit appesi niin tehdä?

Ei ole pikkumaisuutta pitää kiinni fyysisestä koskemattomuudestaan ts. oikeudestaan määrätä oman reviirinsä laajuus. Pistä ukko napakasti kuriin.

varmaan pysytellä etäällä miehestä jos se vain onnistuu ja vältellä tilanteita, joissa joudut kosketteluetäisyydelle. Vaikea tilanne, otan osaa.

Olehan varuillasi, hänellä voi olla muitakin epänormaaleja piirteitä? Jos sinulla on lapsia, en välttämättä jättäisi heitäkään appesi hoitoon/lähelle ilman valvontaa.

Ihminen, joka ei tuon vertaa ymmärrä rajoja sille, mikä on sopivaa, arviointikyky voi heittää muutenkin.

En halua pilata heidän välejään. Ovat olleet ennen pahasti riidoissa, ja nyt välit hyvät.

Eikä taputtele jatkuvasti, mutta aina toisinaan pientä pyllyn taputtelua kuin ohimennen... Oikei, tiedän, että sekin on väärin. ja helvetin etovaa!

ap

Vierailija:

Lainaus:

Olen kehittänyt siitä taiteenlajin. Enkä tosiaan ole koskaan, missään hänen kanssaan kaksin. No, saa nähdä mihin tämä johtaa. Jos tämä vähänkin pahenee, niin pakkohan miehelle on kertoa.

ap

Vierailija:

Lainaus:

varmaan pysytellä etäällä miehestä jos se vain onnistuu ja vältellä tilanteita, joissa joudut kosketteluetäisyydelle. Vaikea tilanne, otan osaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat