Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen 160cm/75kg ja olen ollut isompikin, ja kyllä tätä ylimääräistä läskiä on ihan oikeasti tosi reilusti, vaikka urheilen ja lihakset on kunnossa (niin että siis osa painosta tullee niistäkin).

Tommoinen on kyllä aika mammutti. Itse olen 163/62 ja kyllä peilistä katsoo pullea nainen, eikä ole s-koon vaatteita tarvinnut katsoa, ellei sitten 10v sitten kun koot oli vähän erit.

...olen koko aikuisikäni ollut tätä kokoa. Imetyksien jälkeen olen aina vähän lihonut, mutta nyt ollaan ns. alkulukemissa eli ennen ensimmäistä raskautta. Liikun paljon eli paikat ei roiku (ikää 34) ja olen mallia tiimalasi (100-72-106). Painoa on liikaa semmoiset 15 kg, mutta väitän, että näyttää aika kivalta ;-) Kivannäköiset miehet vilkuilee ja omakin mies on oikein tyytyväinen.

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen 163/48 ja ihan sopiva. 46 kg olen myös painanut, enkä silloinkaan anorektinen/ liian laiha. Kyllä toi aika paljolta kuulostaa...

Et ehkä itse anorektikkona ole pätevä arvioimaan omaa ulkonäköäsi.

ja kyllähän sitä pyöreä ollaan mutta kun olen painanut 70kg on kaupassa aina tarjottu S koon vaatteita kun olen jotain juhla-asuja ym ollut sovittelemassa eli eipä tässä raskauden jälkeen ole kuin tuo 10kg tiputettavaa ja taas ollaan timmissä kunnossa :)

Itse oon juuri laihduttanut 82 kilosta 74:n ja oon edelleen läski (ja sen 160kg). Ajattelin vielä ainakin sen 15 tiputtaa.

Niin ja olen painanut myös joskus sen 45kg enkä ollut mitenkään anorektinen/sairas... 48kg on ollut mulle sillon hoikkana se sopivin paino. Nyt en toki enää ihan niin alas tähtää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat