Vierailija

Tuli tuosta leikkipuistokohusta mieleen... Meinasin Puuhamaassa tänäkin vuonna liikkua shortsit ja bikiniyläosa päällä myös siellä muualla kuin vesipuolella... Ja heittää sortsit nurkkaan uimisen ajaksi... Tulisi siinä kaunis rusketus päivän aikana siinä sivussa.

Mutta nyt aloinkin empiä... etten vaan pääse lehteen itsekin.

Eli onko teidän mielestä mun soveliasta (olen 25-vuotias yhden lapsen äiti, kroppa kunnossa) liikuskella Puuhamaan trampoliini/kiipeily/autoratailu/polkuveneily -puolilla niin että yläosan peittona on vain bikinit?

Kommentit (5)

Makuja on monenlaisia. Yleisenä "soveliaisuus" sääntönä voi pitää ohjenuoraa;

voinko mennä näissä vaatteissa ruokailemaan.

Bikinin yläosa ja shortsit eivät ole ruokailuasu, joten eivät ne ole yleisillä alueilla sovelias asuste.

Vaikka kuinka olisi kroppa kunnossa. Mikä on yhdelle sallittua, täytyy olla sallittua kaikille. Joten siihen soveliaisuuteen ei sitten vaikuta tipaakaan se, että olet nuori ja kaunis, taikka valtavan lihava ja vanha akka....

Ja on siis minusta ihan "sallittua" laittaa se shortsien kanssa Puuhamaahan :-)

Itse en kyllä nähnyt hellepäiväv yhtään ko. asukokonaisuutta, mutta en olisi kovasti hätkähtänytkään moista. Olisin ehkä vaan vähän kade tässä valasulkomuodossani... (rv 34 raskaana). Tosin olin sentään itsekin biksuilla siellä vesipuolella :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat