Seuraa 

... en ihan selkeästi itsekään saa langan päästä kiinni mutta ajoittain olen huomaavinani että ärsyynnynyn ja kohtelen epäoikeidenmukaisemmin esikoista (vasta 4v!) silloin kun oikeasti olen tyytymätön puolisoni tekemisiin/tekemättä jättämisiin. Tämä on tosi ohut ajatuksentynkä mutta jos joku tunnistaa jotain tuttua, kommentoikaa kiitos"

Kommentit (3)

Jos meillä miehen kanssa on riitaa, huomaan olevani koko ajan pahalla päällä. Jotenkin väsynyt ja tympääntynyt kaikkeen, varsinkin jos riita tulee puhelimessa miehen ollessa työreissulla. Täytyy myöntää, että silloin on kyllä tosi lyhyt pinna. Onneksi meillä riidellään harvoin, ja yritetään sopia ennen nukkumaan menoa. Kuitenkin viimeistään aamulla.

kostaa 1v:lle kun on minulle vihainen. Ei aina suoraan lapselle, mutta tavallaan kaltoinkohtelee hänen tavaroitaan. Harmittaa minua ja kovin. On muutenkin ollut mustasukkainen, että pieni on saanut minun huomiotani jonka luulee kuuluvan kokonaan hänelle. Ei siis mene minulle tajuntaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

uhmaikäisen tempaukset ottaa päähän, mutta ei voi silti lapselle alkaa hirveesti rähjäämään (no, kyllä sitäkin on tehty...), niin puretaan se oma kiukku sitten mieheen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat