Vierailija

Itse tykkään niistä purkkiherkkusienistä, enkä oikein muita niiden ystäviä tiedä. Syön myös hernekeittoa joskus suoraan purkista (ostan purkin kerran vuodessa) purkkipavut tomaattikastikkeessa ovat myös herkkuja. Yleensä inhoan eineksiä.

Sivut

Kommentit (97)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja sit piparkakkutaikina,ei valmiit piparit+ tietty pullataikina. melkei taikina ku taikina on hyviä.

kaurahiutaleita, margariinia ja kaakaojauhoa sekasi ja lusikalla lapioidaa naamarii, ni juku et on hyvää :)

Rakastan leipäressua, kaurakiisseliä ja erityisesti karjalanpiirakan kuoritaikinaa raakana. Muutkin raa' at taikinat käyvät (joulun aikana maistettava voitaikinaa)

Muuten spagetti + tomaattipyree. Ja todellinen herkku, joka monen makuun voisi sopia : grillattu ruisleipä, jonka päällä voita ja banaania mössönä.

Rakastan leipäressua, kaurakiisseliä ja erityisesti karjalanpiirakan kuoritaikinaa raakana. Muutkin raa' at taikinat käyvät (joulun aikana maistettava voitaikinaa)

Juotko sitä aitoa alkuperäistä vaiko sitä mitä myydään marketeissa puolen litran pulloissa? (ne on ihan eri tavaraa meinaan)

Itse olen vannoutunut aidon, tölkissä myytävän Pepperin juoja ja kartoittanut huolella kaikki pääkaupunkiseudun paikat joista sitä saa:o) Kukaan tuttavistani ei ymmärrä..

Muita omituisuuksiani:

hillosipulit, suoraan purkista ja jopa koko purkillinen kerrallaan

Retiisit

salmiakkijauho

pekonin makuiset sipsit (olikohan niiden nimi Weekend Snacks)

Kokeilkaa Mäkin ranskalaisia dipattuna pehmikseen! Helmi!

Lisäksi erityisherkkuna on Skottien rakastama Haggis, joka on lampaan sisämyksiä ja mausteita mahalaukussa. Älyttömän hyvää!

Ja ne jotka ymmärtää lenkin kammoksuu sieniä ja äyriäisiä.

Itse en ymmärrä miten joku saattaa pistää suuhunsa perseen hajuisia juustoja.

monestakaan kaupasta ei kyllä tölkissä saa, enkä edes ole maussa huomannut eroa. T. se dr pepperin ystävä.Vierailija:

[quote]

Juotko sitä aitoa alkuperäistä vaiko sitä mitä myydään marketeissa puolen litran pulloissa? (ne on ihan eri tavaraa meinaan)

Ilman pihvejä tai vaikka sit pelkät pihvit. Ei olisi tullut mieleenkään mennä kassan puolelle töllistelemään ja ääneen ihmettelemään, että kuka kummajainen voi tälläistä syödä (sana sanalta kuultua).

se vege

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat