Vierailija

Itse unelmoin, että saisin uuden ammatin luovalta alalta 4pv/viikossa töitä 7h/pv ja hyvä palkka. Voi ehkä onnistuakin, jos pääsen vuoden päästä opiskelemaan uutta ammattia itselleni.

Kaikki on muuten ok, Kiva koti, matkustellut olen & on ihanat lapset ja hyvä mieskin löytyy, joten tällainen unelma minulla.

Kommentit (24)

Pieni unelma: Pojalla (2,5v) villi aamu menossa, unelma olisi jos hieman hidastaisi vauhtia ja päästäisiin aamupuuhille ja ystäväperheen kanssa treffeille tässä aamupäivällä :)

Suuri unelma: Vanha mansardikattoinen talo Helsingistä, jossa " täydellinen" pieni puutarha. Voi kun sellaiseen tuo mieskin joskus suostuisi :)

mulla varmaan suurin toive että saisin joskus toisen lapsen ilman ongelma raskautta ja keskosuutta. sekä että saan rohkeutta ryhtyä yrittämään joskus toista lasta, koska esikoinen pikkukeskonen ja hänen kohdalla ollut raskauskomplikkatio voi hyvinkin uusiutua.

myös toivon että perheemme pysyisi terveinä ilman vakavia sairauksia.

ja pienenä toiveena että saisin mieluisan kokopäiväisen työn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä voisin haluta pienen pläntin maata. Tietty vaikka mökki siihen päälle olis kiva, mutta itse asiassa just se pläntin omistaminen olis se haaveeni. Tietty ihan maallista tuommoinen, kaikki henkiset asiat on vaan hyvin, niin ei ole sillä saralla mitään haaveita.

...on paljon ja niitä voi myös toteuttaa. Totta kai suurin TOIVEENI on että lapseni ja perheeni saisivat elää terveen ja onnellisen elämän. Mutta jos näitä maallisia unelmia ajatellaan niin omakotitalo on kyllä suuri haave ja kovasti haluaisin matkustella ja nähdä maailmaa.

Ja syvästi toivon että osaisin antaa menneisyyden virheet anteeksi itselleni ja elää tätä elämää tässä ja nyt.

Se on suurin unelmani, kaikki muut asiat tuntuisivat kyllä sitten " hoituvan" . Tarkoitan siis sellaista sinuna-olemis-mielentilaa.

Toinen suuri unelmani on että voisin harjoittaa ammattiani (myös luova ala) ilman että tarvitsisi kokoajan tehdä muuta esim. elantonsa eteen. (tarkoitan, että pärjäisin ammatinvalinnassani, en pummimista)

asuisimme mieheni ja tulevaisuudessa ehka 3-4 lapsemme kanssa eraassa lansiafrikkalaisessa miljoonakaupungissa meren rannalla, meilla olisi upea suuri omakotitalo jossa korkea aita ymparilla, eraalla rikkaiden luksusasuntoalueella missa asuu lahinna silmaatekevia. Lapsemme kavisivat englantilaista koulua ja mina ja mieheni pyorittaisimme omaa menestyvaa liikeyritystamme ja matkustaisimme paljon ulkomailla. Lisaksi meilla kavisi taloudenhoitaja huolehtimassa kotitoista ja ruuanlaitosta.

Me ihan oikeasti toivomme etta jonain paivana elaisimme nain, ja teemme kovasti tyota sen saavuttaaksemme.

suuri unelmamme olisi toinen lapsi

pieni unelma olisi tänään syödä eväitä puistossa ihanassa säässä ja katsella kun lapsukainen touhuilee

ja keskisuuri ja ajankohtainen unelmamme on se unelmatontin löytäminen

mielenrauhaa itselleni ja äidilleni suuren surun keskellä, ja pitkällä tähtäimellä riittävästi rahaa huolettomampaan elämään. Olisi ihanaa, jos ei tarvitsisi koskaan olla nälkäinen siksi, ettei ole rahaa ruokaan.

suurin haave tällä hetkellä olis löytää ihana, sopiva omakotitalo meidän perheelle tai rakentaa/rakennuttaa sellainen omalle tontille hyvällä paikalla.

Pienin haave, niitä riittää monta, ehkä nyt ensimmäisenä painonpudotus.

Vaikea päättää kummanko valitsisin jos tulis hyvä haltija.. :)

Toinen on, että kävisin graafisen suunnittelijan koulutuksen ja saisin vielä alalta töitäkin!

Toinen on, että ostaisimme kesämökin yhden aivan ihanan järven rannalta!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat