Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaikka se nyt on vaan sormus, eikä sillä ole tekemistä sen kanssa paljonko rakastaa, niin minusta se ei tunnu kivalta.

Sivut

Kommentit (43)

On jäänyt pieneksi punttisalitreenin myötä, ja asutaan pienellä paikkakunnalla joten suurennuttaminen ei käy noin vain. (ja jotenkin se aina vaan unohtuu ku lähdetään kaupunkiin)

Ei kai siihen naimisissa oloon mitään sormusta kaivata. Me ollaan naimisissa, olipa sormus tai ei!

Ja senkin jälkeen sellaisissa tilaisuuksissa, joissa törmäsin ihmisiin, jotka eivät tienneet kihlauksestamme. Nyt on kohta vuoden päivät ollut tossa hyllyllä. Minä kun en ole mikään koruihminen, niin miks mun pitäis sellasta käyttää?

Ukko taitaa käyttää meillä ahkerammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että menin kerran työntämään sen sähköurkujen soittimien väliin, enkä ole saanut sitä vielä pois :(

Unohtuu aina välillä koko sormus on jo niin kauan ollut siellä jumissa.

Sormus on merkki lähinnä muille ihmisille henkilön siviilisäädystä, eikä siitäkään tai sen puuttumisesta voi välttämättä päätellä paljon.

Minä pidän sormuksia nykyään harvakseltaan, kotona en koskaan. Pitäminen jäi siinä vaiheessa kun aloin useita kertoja päivässä pesemään kakkapeppuja.

..mies kyllä käyttää sormustaan, en ole tainnut kertakaan nähnyt sitä pois sormesta. Itse raskauteni aikana aika ajoin pidin sormuksia pois kun oli turvotusta ym. mutta kyllä ne yleensä tuossa nimettömässä kulkee mukana.

voi käyttää sormusta ja jollei käyttäisi vaikkei mitään kunnollista syytä ols ottaa pois niin mä saisin kauheen kohtauksen!

Olishan siihen nyt joku syy (ei mikään mukava syy) jollei avioliittomme tunnusmerkkiä halu sormessaan kantaa. Tottakai ollaan sydämissämme naimisissa jne. mutta on se sormuksen käyttäminen asiallista. itse en ota pois muuta kuin näin kesällä öisin kun sormet turpoo ja tottakai jos teen sellaista ruokaa.

Miehellä on oltava sormus sormessa ja minulla myös!

Mies aloitti uudessa duunipaikassa muutama vuosi sitten pomona, mutta huomasi että joutuu silloin tällöin itsekin " kentälle" duuniin ja sielllä sormus on vain tiellä kun putkia vääntää tongeilla mutkalle ja poikki... Ja jotenkin se sormus jäi... ei ole parisuhdetta muuttanut hyvään eikä pahaan, lapsilukukin lisääntyi siitä huolimatta =D

kun kellokin jäi kerran koneeseen kiinni, onneksi oli sellanen tarranauha ranneke kellossa niin että repesi auki, muuten ois menny käsi mukana

sitten jos oikean kokoistakaan sormusta ei halua pitää, niin voi olla keskustelun paikka. sormukset on meillä ainakin vahva symboli, molemmat pitää aina ja ylpeydellä.

miehellä ei edelleenkään ole vihkisormusta, kihla kylläkin:D minä hukkasin vihkisormuksen ja kihlasormus tippuu sormesta, olen laihtunut niin paljon. Eli ei ole kummallakaan

Isällä on nakkisormet ja hänen mielestään sormus niissä näyttää kamalalta. Yhtään en epäile, että isä ei äitiä rakastaisi. Äitiä asia ei ole hermostuttanut.

Vapaalla yleensä pidän sitä sormessa, mutta en aina muista laittaa ja saattaa olla pitkiäkin aikoja poissa. Ei meidän rakkaus ainakaan ole helyistä kiinni. Miehellä sormus on sormessa, mutta lähinnä siksi että on mennyt niin tiukaksi ettei saa sitä enää pois.

Ihan sellaista turhamaisesta syystä, etten halua vihkisormuksen naarmuuntuvan ;) ja sellaisesta käytännön syystä, että pesen käsiäni monta kertaa päivässä, niin en jaksaisi sitä ottaa pois sormesta koko aikaa. Helpompi olla ilman. Eikä tämä tarkoita etten aviomiestäni rakastaisi enkä haluaisi näyttää olevani naimisissa. Ihmisten ilmoilla kun kuljen, laitan aina sormukset sormeen.

sormus jäi johonkin niin että puristui sormeen ja mies jollain sitten sai sen väännettyä niin että sai sen pois, ja sormen toinen nivel vaurioitui niin että siihen ei enää sormus mene.

Niin tai menishän siihen kun suurentais mutta sitten olis taas liian löysä kun se olis oikeessa kohdassa, ja kun kerran sen kanssa haaveri käynyt niin parempi että ei pidä lainkaan nuo sen työt on kuitenkin sellasia että ei siellä uskalla pitää. Parempi että säilyttää kaikki sormensa vaan ehjänä. =)

pitämään sormusta, mutta se on vaikeaa :-( Kärsin käsien turvotuksesta, ja sormus on normaalisti väljä eli ei voi lisää väljentää, kävellessä taas tiukkenee. Tylsää.

koska hänelle tapahtui joku onnettomuus töissä, jossa meinasi menettää koko sormensa koska sormus tarttui johonkin laitteeseen! Ei ole sen koommin sormusta pitänyt.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat