Vierailija

Pusku, Kaivuri ja Hyrre ovat "vain" leluja (isohkoja, reilu 20cm pitkiä), Nosse, Rolle, toinen Hyrre ja pieni tummanpun. kaivuri Duploja.

Minkälaisissahan hinnoissa nämä liikkuvat (itsepalvelu-)kirppiksillä?

Kiitos etukäteen, jos joku osaisi auttaa! :-)

Kommentit (10)

Siinä oli muistaakseni Nosse, pusku, rolle, kaivuri ja hyrre. Oli niitä ekan satsin leluja (jotain vm- 00)

Paketista käytiin kamala kilpailu ja sain niistä loppujen lopuksi 120 euroa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä tarjoan 2e kpl!

Voi jee...

Joku idootti luulee saavansa tosi halvalla.

Tosin ostin kirpputorilta trokarin nenän edestä (tiedän että on trokari, ostaa aina kamalan kasan leluja yhdeltä suht. suositulta kirpparilta) oranssin sementtimyllyn...onko se nyt Hyrre? Meni sukulaisen lapselle, koska tyttäreni ei innostonut siitä.

Lainaus:

Hyllyillä n5-8e hintaan eikä ketään niistä maksa useita kymppejä,herätkää te 120e hinnoil. Tyhmä maksaa!

En ole nähnyt kuin kerran kolme Peten kaveria kirpparilla! Ja hintaa oli silloin n. 5 euroa kappale vai olikohan se nyt 15 euroa? En muista.

Itse myin joskus pari vuotta sitten nuo kaikki kaverit (myös se viininpunainen trukki, jota ei saa Suomesta, Vinha, jota ei silloin saanut Suomesta + se lumikelkka, jota ei saanut Suomesta) ja sain noista yhteensä 250 euroa! Noista käytiin silloin jopa kilpahuuto!

Kyllä nuo vanhat, ISOT koneet, joita ei saa enää kaupasta ja jotka kestävät paremmin kuin nuo paskat, mitä nykyisin saa kaupasta. Ja kyllä noista voi hyvin pyytää esim. 10 euroa (Rolle, Tatu, Pusku), 5 euroa Hyrre, 15 euroa Nosse, se lime roska-auto, Kaivuri jne.

Duplot ovat ehkä vähän halvempia, max 5 euroa kappale.

Tämä antaa jo vähän suuntaa.

Huutonetistä minulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia, enkä taida sitä nytkään aloittaa:-)

Viininpunaisen pienen kaivurin suomalaista nimeä vielä muuten etsiskelen, englanniksi se on Benny.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat