Vierailija

Kommentit (22)

Vierailija:

Lainaus:

Ollaan aikuisia ihmisiä, joille lasten hyvinvointi on tärkeintä. Hoidan joskus myös exän nykyisen suhteen lapsia, oman lapseni sisaruksia ;)

Vau, miten kypsä ihminen!

ja koittaa tehdä exän perheen elämästä mahdollisimman hankalaa. Joten JOSSAIN NIIDEN EXIENKIN on pakko luurata. Vai ettekö te ole kuulleet huonoista väleistä???????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla

exän uutta suhdetta vuosikausia? Kertoneet kaikille, että nyt se ex seurustelee huoran kanssa. Ja sepittäneet tarinoita siitä, että exä jätti, vaikka asia olisi ollut aivan toisinpäin - eli itse olisi jättänyt ensin. Missä on ne exät, jotka vuosikausia soittelevat puhelimella häirikkösoittoja, eivät luovuta lapsia tapaamisiin sovituissa paikoissa, temppuilevat, satuilevat lapsille jne, jne, jne...?

Mun exän uusi ei muuta nimeä tarvikkaan. No, ei tarvi sitä onneksi enempää murehtia, kun ennemminkin kiittää sitä huoraa, kun pääsin itse eroon siitä paskasta miehestä tällä tavoin. Mitä ihmettä mä oikein näinkään siinä miehessä. Huoh ! Onneksi tulin järkiini. :) Ja sama kostonhimoinen ajatus täälläkin kuin jollakulla edellä, että siitäpä sai paskan miehen, heh heh ja että koittaas pärjätä nyt sitte sen kanssa. ;)

Ollaan aikuisia ihmisiä, joille lasten hyvinvointi on tärkeintä. Hoidan joskus myös exän nykyisen suhteen lapsia, oman lapseni sisaruksia ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat