Vierailija

Sivut

Kommentit (37)

Iltaa istutaan miehen ja hänen työkavereiden kans ulkosalla, nyt tulin piipahtamaan sisällä kun kuopus heräsi ja vaati jäämään vierelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meidän kohta neljä vuotias meni jo vähä jälkeen kaheksan ja tää nuorempi kymmenen aikaan.. ja nyt päätti herätä.. äiji' nukkuu ja yksin täällä lapsen kanssa.

meil oli pari ihmist täällä ja meijän 6kk on aina nukkunu hyvin eli 1,5kksta lähtien on nukkunu 7-13tuntia yässä ilman heräämisiä ja no nyt neiti alko riekkuu eli heräil, itki n.15min välein.. nyt en sit viiti mennä sänkyyn kun jos likka herää ni oon jo valmiina hereillä enkä sit säikähdä tms. jos oon unes ku herää.. nukuttais kyl..

Ensin oli raskaus, sitten keskenmeno, heti perään uusi raskaus (no taisin tossa välissä kyllä ehtiä piipahtamaan pari kertaa), sitten nyt vielä imetän, vauva täyttää viikon päästä " maagiset" 6kk.

Apua, minkälaista olikaan baarissa?! Ja ennen kävin ainaki kerran viikossa vaikka vaan yhdellä... :)

2

kyl se menee nopeesti siis aika!!!!

olin toissa pikku joulun aikoina selvinpäin baaris ja eikä ollu kivaa...

nyt kaipaa ku on jotai ottanu nii seuraa ja liikettä vähän..

onks kiirettä???

tai no jos sul kiire ois et täällä ois mut..

välillä tuntuu et riksu on niin hiljanen kaupunki mut kyl kuulee et täälläkin tapahtuu...

ootko kauanki asunu täällä??

ap

Kovin hiljasen olonen kylä tosiaan. Joskus oon ollu viihteellä täällä ja ei kyllä missään oo mitään kunnon menoa. Noi baaritkin mitä täällä on, on jotenki ankeita..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat