Seuraa 

Eli kyselen tässä Ora Mallojen ja Emmaljunga Softyjen eroja. Onko mitään muuta eroa kun rungon väri? Brion Ponyt ei kiinnosta ollenkaan.

Työntökorkeus Malloissa? Renkaiden halkaisija Malloissa? Olisko joku Mallat omistava ystävällinen ja mittaisi, kiitokset! :)

Lastenturvan sivuilla näyttäisi Malloissa olevan vakiovarusteena kuomu, Softyissa ei ole..

Olis tarvetta ihan perusrattaille päiväkotimatkoja varten ja nämä vaikuttaa hyviltä :) Softyt kävin testaamassa liikkeessä ja ihastuin, mutta jos noissa ei ole juurikaan eroja (muuta kun hinnassa) niin.. Oratkin vois olla kivat.

Kommentit (2)

malloissa on huonompi jousitus kuin ponyssa tai softyssa ja työntökorkeus vähän korkeampi. Istumatilaa on taas malloissa enemmän. Makuasia siis mitä arvostaa ja kun työntökorkeus ei ole säädettävä niin sekin voi vaikuttaa valintaan. Itselleni, lyhyt kun olen, mallojen työntökorkeus aika korkea.

Sain tietää mitä tarvitsinkin, eli jos Oran työntökorkeus on enemmän kun Softyissa niin Orat ei ole minun tarpeisiini, olen nimittäin lyhyt ihminen :)

Softyissa oli mielestäni vielä ok työntökorkeus vaikkei säädettävää aisaa olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat