Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

5 testiä tehty ja 4 tuli haamu ja viimeisestä testistä haalea plussa. Kaippa sekin siitä vielä vahvistuu =) Jotenkin vaan on niin uskomaton olo. La olisi ilmeisemmin 7.3 (oulun kiekon mukaan 10.3). Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tuonne maaliskuulle päästään =)

-sekaisin oleva anzq-

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mäkin muistan teidän kuumeilupalstalta, en tiedä muistatteko mua. (nimimerkki oli aluksi toukokuunlapsi ja muutin sen sitten jossain vaiheessa nazuksi.)

Ihana kuulla ja lukea, että te kaikki olette siirtyneet myös tälle palstalle. Mulla la 2.10 (toinen aika syyskuun lopussa) eli ton 2.10 mukaan viikkoja tasan 27. Eli Axelaran kanssa ollaan melkein samoissa.

Mä lopetin palstailun aika nopeasti kuumeilijoissa kun tein pari negatiivista testiä ja luulin että taas alkaa sama negatiivisten testien suma kuin esikoisen aikana (yritystä vuosi) mutta sitten kävikin niin että olinkin tullut raskaaksi n. viikko niiden negojen jälkeen!!!!

Nazu rv 27

Muistatko vielä minut? Mä olen pari kertaa sua käynytkin etsimässä tuolta kuumeilijoiden puolelta, mutta ei ole osunut nimi silmään. Todella ihania uutisia sinulla = ). Minulla la 1.11 eli nyt viikkoja 22+4. Hyvin menee ja poika siellä masussa melskaa. Ennestäänhän mulla on poika 5v ja tyttö 2,5v. Tosi kiva kuulla sinusta. Yhdessä silloin kuumeiltiin pari kuukautta = ). Laitahan kuulumisia vaikka ihan suoraankin effica@netti.fi tai käydään kurkkimassa puolin ja toisin. Minä tuolla Marrasmuruissa ilmoittelen itsestäni.

Effica ja Pyry 22+4

Tänään just neuvolassa kävin. Viikkoja 22+5. Kaikki hyvin. Painoa ei ole vielä tullut yhtään, hb ja verenpaineet kunnossa. Vauva potkii jo kovasti. Edessä oleva istukka tosin vaimentaa osan töyssyistä. Np-ultrassa aikanaan kaikki oli kunnossa ja rakenneultrassa POIKA voi hyvin myös. 1.11 siis laskettu aika = ). Axelaralle onnea odotukseen myös ja Marrastoiveen kanssahan me pyöritään tuolla Marrasmurujen puolella. Mutta huhuilehan välillä ja laita tietoa edistymisestä! Kaikkea hyvää sinulle!

mites teidän masut jakselee??? Onko ollut mitään pahoinvointeja tms.??? Itellä ei vielä ole mitään oireita, mutta eipä ollut esikoisestakaan. Näin se vaan menee... " helppo raskaus...tuskanen synnytys" ;D

En tiedä, muistatteko mua..mutta te olette tuolta vauvakuume-palstalta jääneet hyvin mieleeni =) Hieno juttu, että moni on plussannut!! :) Kaikille oikein hyvää odotusta ja kesää! Kiva lukea kuulumisianne.

Toivottelee frodo rv 32 & tyttö 1v 9kk.

Minäkin ehdin sun kanssa kuumeilla marraskuisten pinossa, joten ihania uutisia!! Toivotaan, että kaikki menee raskaudessa hyvin :)

Marrastoive rv 23

Supistuksia on päivittäin ja iskiastyyppisiä selkäkipuja, mutta vielä olen jaksanut olla töissä. Toivottavasti pystyis olemaan vielä ainakin kuukauden, ei kävis lopussa niin aika pitkäksi;)

Ja piipaa00 ja kaikki muutkin tutut! Tehän tuolla kolibreissa kuumeilitte yhtä aikaa, hienoa, että yhä suurempi osa kuumeilijoita siirtyy tälle puolelle! Multa on tämä palstailu jäänyt pelkäksi taustailuksi, tällä puolen kun ei ole saatu kolibripinoa kasaan. Ja alkuraskaus on ollut sen verran kinkkistä tällä kertaa, että on meinannut itseltäkin välillä loppua usko kesken. Ultrissa kuitenkin kaikki ollut hyvin. Rakenneultara edessä loppuviikosta, se vähän jännittää. Nyt siis viikkoja 19+ ja ennestäänhän meillä on pojat 02 ja 04. Tarrasukkia ja tsemppiä kaikille!

kivaa, että sullakin vihdoin onnisti =)

Nazunkin muistan =)

mulla on nyt ilmeisesti rv 4+5 menossa... en oikein muista kuinka noita laskettiin *punastuu* kaippa se taitaa olla, jos mun edelliset menkat alko 31.5????

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat