Vierailija

Kommentit (26)

mulle ei ole ikinä tapahtunut mitään tuollaista, enkä ole itse tehnyt mitään vastaavaa.

ellei sitä sitten tosiaan lasketa kun oppilaitoksen bileissä tuhannen päissäni bongasin kiintoisan näköisen miehen ja ymppäydyin hänen seuraansa. tanssittiin siinä ym (ja miehen sanojen mukaan " hinkkasin persettäni" häneen. mua kauhistuttaa ja hävettää ajatus että olisin oikeasti tehnyt niin. mutta kuten sanottua, olin tuhannen päissäni) ja päädyttiin siitä sitten sänkyyn, naimisiin, vanhemmiksi.

18

Itse olen saanut aina mieheni iskeä. Flirttailua tapahtuu paljonkin, muttei kukaan mulle ikinä tule sanomaan, että lähdeks kahville. Mä oon aina ihmetellyt sitä, että monille naisille tullaan jatkuvasti ehdottelemaan, eikä kyse ole siitä että olisin huonomman näköinen kuin muutkaan. Pari jätkää on tullut tosin myöhemmin sanomaan, ettei mua uskalla iskeä, olen sen tyylinen. Optimistisesti ajatellen olen siis liian kaunis, pessimistisesti liian pelottava. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaikkia naisia isketään baarissa,fakta. itse en haluaisi tulla edes isketyksi baarissa,yök ajatuskin...

silloin tällöin kyllä muualla,niinkuin esim. toissa viikolla bensa-asemalla ja sitä ennen joskus helmikuussa kaupassa :)

pikku-flirttiä en edes laske,sitähän on joka välissä :D

Noin kerran vuodessa tai kahdessa tulee yllättävä tilanne jonkun miehen kanssa. Ikää minulta löytyy aika paljon, joten ihmettelen, että joku mies edes kiinnittää minuun huomiota.

Rumuudesta se ei johdu, sillä ex kertoi, että sitä otti aina päähän kun miehet tuli kertomaan sille kuinka hyvännäköinen eukko sillä on.

Kukaan ei mulle ikinä sano mitään :(

Mutta moni mies onkin sanonut, että hymyni vetää puoleensa. Ja se, että on naisellisia muotoja, eli en oo ihan laiha...165cm ja 75 kg. Mutta onnellisesti oon naimisissa, enkä kenenkään vietävissä :)

Vinkiksi vaan, että jos seuraa haluatte, niin ei ainakaan myrtsinä tai ilmeettömänä kannata istuskella, vaikka kuinka kaunis olisikin. Hymyä kehiin!

mutta olen yleensä niin yllättynyt että en osaa käyttää tilaisuutta hyväkseni. Olen ollut yli 3-vuotta sinkku enkä pörrää baarissa. Täytyisi varmaan harjoitella seuraavaa kertaa varten etten jähmety pökkelöksi :o)

Noh ei, enpä tiedä...

Ehkä joskus aivan satunnaisesti joku saattaa jotain sanoa jossain kaupan jonossa tai kadulla. Ei yleistä, että kukaan tulisi suoranaisesti iskemään.

ei baarissa eikä muuallakaan. enkä kyllä oo mielestäni itsekään " iskenyt" (hitto! enhän mä edes tiedä mitä koko käsite pitää sisällään..) ketään. onkohan mulla ymmärryksessä/huomiokyvyssä tai jossain (pärstäkertoimessa?) ns. vikaa..?

(ps. mies tuli tuohon taakse norkoilemaan ja luki tekstini tuosta. naurahti ja sanoi että " kyllä sää mut iskit! sää ISKIT mut!" . tavattiin baarissa aikoinaan. jos mä sitten olen tosiaan huomaamattani " iskenyt" (tyhmän kuuloinen sana, en meinaa osata käyttää luontevasti) sen. ja ties vaikka muitakin sitten! ja varmaan myös tullut isketyksi.. ..äh, emmätiä. mikä nyt sitten on iskemistä ja mikä muuten vaan normaalia kommunikointia.

sen esim . kun siellä bensa-asemalla mies tuli kysyyn tarvinko apua tankkaamisessa ja kun sanoin et ei kiitos,ni kysyi sit et no entä lähdetkö kahville kun sanoin siihenkin ei kiitos,niin kysyi et ottaisinko sen numeron silti jos vaikka muuttaisin mieleni.

Sanoin et ei kiitos kun oon naimisissakin.

Myöhemmin sain vielä txt mieheltä (oli ilm . kattonut rekkarista nimen) ja kysyi jos vaikka kuitenkin lähtisin.

samoin siellä ruokakaupassa mies tuli kysyyn ihan suoraan et lähtisinkö joskus ulos.

Flirtiksi lasken taas sellasen vähemmän suoran,esim. kevyen jutustelun,silmäpelit ym

t . 13

Mä oon ajatellut, että se on vaan normaalia kommunikointia, jos joku mies juttelee mun kanssa vaikka junassa tai kassajonossa.

Itse pidän iskemisenä sitä, että kundi kärttää kahville tai pyytää puhelinnumeroa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat