Seuraa 

mikän raamatun kohta tämä oli?

Kommentit (9)

kyllä mä tiedän, mutta en vastaa. Vaikka olenkin uskis, niin on mullakin oikeus loukkaantua. Sun tyylisi oli tyly. Voit itse etsiä suoraan Raamatusta:). Juu, ja kaikkea hyvää:)!

vaikka en olekaan uskis vaan ihan normaali ihminen, niin mielestäni vastauksesi oli vähintäänkin ylimielinen (jopa minulla on oikeus loukkaantua). Miksi vastata ylipäätään, jos ei ole aikomustakaan antaa vastausta kysymykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ilmestyskirjaa tietysti, ilmeisesti et tiedä sinäkään tarkemmin. Mitä ihmettä sulle kuuluu mitä ajan takaa? Jos tiedät kohdan tarkemmin, niin vastaa kysymykseen. Muu kommentointi on turhaa.

ilmestyskirjaa, missä puhutaan, että antikristuksen luku on ihmisen luku ja se on 666? Mitä ajat takaa kysymykselläsi? Kuka sun mielestä ilmoitti ja mitä?

Luin vasta nyt tuon tiede.fi -jutun. Aku Ankka -teoria on kyllä HURJA! Se siitä "asiallisuudesta"! Nauratti kyllä, meillä on oikeasti peto keskuudessamme!!!

Ilm. 13:

16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Eikös noin vuosi sitten eksegetiikan tutkijat tehneet sellaisen löydöksen/johtopäätöksen, että 616 olisi sittenkin se pedon luku, ei 666. Linkkiä ei ole tähän hätään, mutta siitä uutisoitiin kuitenkin jonkin verran.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat