Vierailija

Kommentit (17)

Itse laitan vesituoksua 3 painallusta. Tuohon hajuun tottuminen on nimeltään frustraatio (tai jotakin sinnepäin). Pätee myös vaatteisiin. Siis ettei niitä " tunne" päällänsä. Muistan vielä ekoja kertoja rintsikoita pitäessäni miettineen, et tuntuuko nää aina näin kamalalta päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja saattaa tulla kiusaus lisätä määrää, mutta se on tosiaan iso, haiseva virhe! Jos tuntuu että on tuoksulleen turtunt, niin kannattaa vaihtaa hetkeksi toiseen.

Ja syy on astma ja allergia.

Joudun inhaloimaan avaavaa lääkettä ja pakenemaan hajupommia kaueammaksi.

Bussissa paikka vaihtuu kaueammas kun lähelle istahtaa hajuvesipullon päälleen kaatanut bimbo.

Ihmiset turtuu siihen hajuun (käyttäjät) ja lisäävät ainetta, muut kärsivät.

Se yksikin painallus kannattaa suihkauttaa ilmaan ja sitten kulkea siitä hajuvesipilven läpi.

Äläkä lisää hajuvettä, vaikket itse haistaisikaan sitä.

Mikään ei ole kauheampaa kuin kemialliselle kymmenen metrin säteellä löyhkäävä ihminen.

Itse olen voimakkaasti hajusteyliherkkä, ja haistan ns. kevyetkin tuoksut erittäin epämiellyttävinä. Niistä seuraa hengenahdistusta, päänsärkyä ja pahoinvointia. Sitä miltä tuoksut minun nenääni tuntuvat voisi kuvailla sillä, että kuvittele miltä tuntuu olla ihmisen lähellä joka haisee voimakkaasti esim. etikalle tai esim. liuotinpohjaiselle venelakalle... Ja itse hän kuvittelee tuoksuvansa vienosti hyvälle!

Ja teille jotka sanotte että ei kukaan ole vielä tukehtunut, niin ihan tiedoksi että meillä tuoksuja vihaavillakin on sen verran hienotunteisuutta etten nyt kehtaa suoraan esim. bussissa tai kaupassa ruveta ilmaisemaan pahoinvointiani ja sanoa tuntemattomalle (tai tutullekaan) että kylläpä muuten lemuat kamalalle..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat