Vierailija

silloin kun olin raskaana.

Mulla on maailman ihanin poika ja nyt en jotenkaan saa päästäni sitä että olin salaa toivonut tyttöä...

En halua ketään muuta lasta kuin tämän, miten saatoinkin toivoa jotain muuta?

Mulla on syyllinen olo....

Ja poika on kohta vuoden ja edelleen asia pyörii mielessäni.

Kommentit (7)

soona, että olisi mahdotonta ajatella, että hän olisikin tyttö. Kyllä tämä on se lapsi, joka meidän perheestä puuttui. Joskus on huono omatunto siitä, kun kuopus tuntuu esikoista hurmaavammalta ja isompaan poikaan, 7-v, tulee hermostuttua paljon enemmän. Olisihan tyttökin ollut kiva, mutta enää en osaisi kuvitella meidän perheeseen muita kuin nämä rakkaat poikani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että toivoit toista mitä sait niin kysyisin mistä päättelet että minulla olisi joitain muita ongelmia?

Saako viestistäni mielestäni jotenkin epätasapainoisen kuvan?

Ja jos tuolle linjalle haluat lähteä niin ihan yhtähyvinhän voisin väittää että itselläsi on muita ongelmia jos et tunne syyllisyyttä....

Oletpas erikoinen kun tuntematta käyt diagnisoimaan että minulla olisi muita ongelmia....

Oikeassa tavallaan tietysti olet, onhan minulla tilapäisiä rahaongelmia, mutta ei oikeastaan muita.

Ja tuo mainitsemani ongelma ei ole mikään maailman suurin enkä tietenkään sitä koko ajan ajattele, joskus vain kun katselen poikaani tulee paha mieli että saatoinkin toivoa jotain muuta tai eri sukupuolta. Poikaani rakastan enemmän kuin mitään muuta ja jotenkin koen ajatukseni ollen loukkaava häntä kohtaan.

Hyvä jos sinulla ei näitä ajatusia ole.

Tyttö tuli ja maailman ihanin tietenkin, mutta pitkään kannoin huonoa omatuntoa salaisista toiveistani. Nyt neiti on 4v. ja asia on unohtunut.. Yritä itsekin unohtaa ajatuksesi, eiväthän ajatukset ja toiveet ole raskausaikana vääriä tai kiellettyjä, kun joka tapauksessa sitä ihmettä, joka maailmaan tupsahaa, rakastaa satasella!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat