Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Täällä aina aika ajoin haukutaan ne, jotka käytävät sandaalien kanssa sukkia. Te haukkujat, olettekohan koskaan tulleet ajatelleeksi, että sukkaihmisillä saattaa olla ongelmana jalkapohjien iho. Itse olen yksi tällainen, jonka elämistä atooppinen iho vaikeuttaa. Jalkapohjien iho on syvillä avohaavoilla. Käveleminen ja ihan vaan oleminen (esim. makaaminen sängyssä) sattuu. Haavoja särkee siis levossakin, saatika kävellessä.

Sandaaleja on kiva käyttää kesällä, saa jalka sen sukankin läpi ilmaa. Mutta roskat, hiekka yms. ei pääse haavoihin. Myös lyhyitä housuja (capreja yms.) on mukva käyttää vilpoisuuden vuoksi. Sandaalit, caprit ja sukat, ovat siis minun pukeutumistani pakon sanelemista syistä.

Olkaa onnellisia te jotka voitte läpsytellä sandaaleilla ilman sukkia.

Kommentit (6)

Jaloissani on psori pahana, ja jalat ja varsinkin kynnet on kohtuullisen huonossa kunnossa. Mieluummin siis säästän jalkojani ihmisten ilmoilla liikkuessani, enkä mieluusti muutenkaan esittele näitä koipiani julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vai hoida jalkasi paremmin...

Kiitos vaan, mutta höyläisitkö sinä jalkoja, jotka avohaavoilla? 1-2 cm pitkiä haavoja. Monin paikoin jalkojen iho paperinohutta (veresliha kuultaa). Tuota höyläämistä lääkäri pitää vihoviimisenä tilanteessani.

Kiitos rasvausvinkistä, enpä sitä ollut keksinyt....Olen kärsinyt vaivasta lapsuudesta asti, nyt kläytössä kolme erilaista rasvaa rinnakkain, kolme kertaa päivässä...

Ainoa, mikä tähän astisen elämäni aikana on auttanut, on ilmastonvaihdos. Etelä-Aasiassa jalat ovat parantuneet muutamissa päivissä. Ilmankosteus kun on tuolla jotain ihan muuta kuin meiläl Suomessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat