Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

pienille tonteille vieri viereen? Miksi ei voisi asua yhtä hyvin (ja ehkä edullisemminkin rivitalossa)? Meillä ainakin rivitalomme piha on isohko, näkösuojia on naapureiden pihalle eikä mitään ääniä kuulu seinien takaa.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos naapuri on noin lähellä kuitenkin, eikö rivitalo olisi paljon edullisempi ja helpompi vaihtoehto?

No, meitä on moneen junaan. Mutta itse valitsisin joko rivoitalon tai sitten omakotitalon reilusti omalla pihalla, kunnon hajuraolla naapureihin.

tai niin kun yhet nasapurit teki osti ikivanhan purettavan talon tontteineen ja laittoivat ilmotuksen lehteen että saa tulla purkamaan ja näin ollen saa talosta kaiken materiaalin mitä voi uudestaan käyttää... ikkunat yms... ja sitten rakensivat tilalle uuden talon.

Ollaan ihmetelty samaa ja kauan haettiinkin taloa/tonttia jossa oma rauha olematta korvessa. Onneksi sellainen löytyi. Eilenkin saunan jälkeen patsasteltiin alasti nuotion lämmössä pihalla. Ei tarvi pelätä että naapurit pyörtyy. Eikä myöskään tarvita omaa kesämökkiä.

Kaikkein kummallisimpia on noin säterinmetsän " omakotitalot" jotka ovat toisissaan kiinni. Mulla on pihalla oma perunamaa, mansikoita, tomaatteja, omppupuita, kukkaistutuksia jne jne. Halusin omakotitalon koska puutahanhoito on minulle harrastus. Nykyään on niin pieniä tontteja, ettei voi ees yhtä puuta istuttaa pihalle.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat