Vierailija

Mulla on ongelmia syömisen kans... En osaa hillitä itseäni vaan syön ja napostelen miltei jatkuvasti jotain. Makeaa menee myös melkoisesti... Imetän vielä. Laihtua pitäisi ainakin 10kg =/ Diabetesriski myös suuri. Mitä ihmettä teen? On myönnettävä ettei itsekuria tahdo tarpeeksi löytyä syömisen suhteen.

Kommentit (11)

rajoitetaan pidemmän päälle ruokien määriä. Mutta ajatuksena on, että ei tarvitse laskea kaloreita, kun halu syödä pienenee luonnollisesti samalla kun insuliinipiikit jäävät pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miksi syöt? Et varmaankaan siksi, että on nälkä. Syötkö suruun, iloon vai siksi, että on tylsää. Keksi muita tapoja saada mielihyvää.

Lähde ulkoilemaan, kun tekisi mieli syödä tai juo lasi vettä.

Ruoka-aikojen välillä vain vissyä tai vettä. Korkeintaan kahvikuppi ilman pullaa tai keksiä.

koska karppauksessa ei varsinaisesti rajoiteta ruuan määrää vaan puututaan sen laatuun. Itse olen myös napostelu " vammainen" ja saan naposteluni kuriin kaivamalla points cd-rom:n esille ja kirjaamalla päivittäiset syömiseni jonkin aikaa. Olen aikanaan laiduttanut pointseilla 30kg mutta nykyään käytän sitä juuri ahmimishäiriöni hillitsemiseen. Kun on muutaman viikon kirjannut syömisensä pysyy ahmiminen taas jonkin aikaa hallinnassa. itselläni on joulun ja juhannuksen ajat altteimmat pahan ahmimishäiriön alkuun.

Karppausta olen myös kokeillut ihan tosissani ja kirjallisuuten tutustuen mutta napostelu vimman takia se ei toiminut, ainakaan minulle.

karppauksella pyritään siihen, että syödään kolme kunnon ateriaa ILMAN VÄLIPALOJA. Kun syödään kunnolla ja vähillä hiilihydraateilla, insuliinipiikit jäävät pois, nälänhallintamekanismit saavat palautua ja välipalaherkkuhimotkin pienenevät.

ALKUUN ei rajoiteta ruuan määrää, vaan vain laatua. Sitten aletaan seurata, miten laihtuminen etenee ja jos on tarvis, aletaan miettiä annoskokoja ja energiapitoisuuksia. (Esim. pähkinöitä ei kannattane vedellä mahdottomia määriä tai rahkaa yms...)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat