Vierailija

Mies kännissä, taju tais lähteä multa heti ensimmäisestä iskusta enkä muista tapahtuneesta mitään. Toinen puoli naamasta turvonnut ja musta ja ruhjeilla, lisäksi ruhjeita ja mustelmia kaulalla ja olkapäässä, käsivarsissa ja jaloissa. Lisäksi pahoinpitelyn jälkeen alapää vuosi verta ja oli turvonnut ja haavainen. Mies on ehkä raiskannut minut kun olin taju kankaalla. Poliisit hakivat miehen talteen ja ambulanssimiehet kävivät mua yöllä paikkaamassa. Nyt aamulla kävin poliisille tekemässä rikosilmoituksen ja lääkärissä näyttämässä jälkiä. Lisäksi viime yönä paljastui että miehellä on toinen nainen. Koskee... päähän ja kasvoihin, koskee sydämeen.

Kommentit (47)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toivottavasti tajuaa itse olla poissa. Ehkä selvin päin ei halua satuttaa lapsia? saatko jonkun luoksesi turvaksi? Nyt jätät ton miehen. Kamalaa. Onneksi teit rikosilmoitulsen!!!

niin osaavat varoa tuollaista sadistia..kerro sille uudelle mitä sulle teki(esim jos sulla sen numero niin tekstarilla yms)

Sitten sillä k.päällä ei ole uutta suhdetta, jossa voi jatkaa uuden uskoessa miehen olevan enkeli.

Minulla mies petti raskaana ollessani. Jäi kiinni, kun lainasin hänen kännyä jakaverini laittoi tekstarin(miehen numbaan, kun tiesi et mulla sen puh. mukana)...kiinnostuin sit lukee edellisen lähettäjänkin viestin joka oli naisen nimellä laitettu mitä ei kuulu lähipiiriin...

viestistä selkis suhde ja pirautin naiselle..hänellä oli lapsia ja juuriavoliitto kariutunut. Kiitti informaatiosta ja viskasi miehen mäkeen :D

Tunnen tyypin: oli tuommoisen kanssa 12 vuotta. Lähdin vasta, kun tajusin, että henki voi mennä. Lähde sinäkin! Jos ei ole voimia, yritä löytää paikka, jossa voit kerätä (sukulaisiin, kaverin luokse, turvakotiin tai vaikka meille...) Tee päätös, että vaikka mitä miehesi sepustaa, sinä lähdet! Älä kerro suunnitelmiasi miehellesi, ota salainen puhelinnumero, kiellä osoitetietojen antaminen ja tee rikosilmoitus! Tuollaiset eivät opi mutta hyvä jos saavat hiukan päänvaivaa...

Vanha sanonta " Vakka kantensa löytää" , pitää paikkaansa. Mitä tohon lisäämään, Ota AP nyt ero ja käräjille pahoinpitelystä, noista voi jäädä ikuisia vanmmoja etkä ikinä kykene työntekoon, on hyvä jos vammojen aiheuttaja elättää sinut ja lapset, vaikka oikeuden päätöksellä.

Älä jää tuohon, et ehkä näe joulua...

Vierailija:

Lainaus:

Vanha sanonta " Vakka kantensa löytää" , pitää paikkaansa. Mitä tohon lisäämään,

Tämän saman logiikan mukaan varmaan raiskaukset on raiskatun syy (kuitenkin antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa), varkaudet varkauden kohteen syy (mitäs osti niin hienon plasmatv:n), pettämiset petetyn syy (mitäs ei pitänyt itestään huolta, kulki vaan verkkareissa), jne.

Onneksi olet elossa. Paljon voimia sinulle ja oikein teit, kun rikosilmoituksen kävit tekemässä. Pidä kiinni siitä, että menee myös oikeuteen asti.

Toivottavasti jaksat eteenpäin. Ja siitä miehestä: vaikka mikä anteeksipyytelyvaihe iskisi päälle, niin väkivalta on nyt saatettu alkuun. Tämän jälkeen sitä on takuuvarmasti luvassa lisää, jos vain yhtään annat periksi. Vie kärsivällisesti oikeusjuttu läpi, ota korvaukset ja juokse. Voimia, voimia, voimia!

toivon sinulle voimia ja kaikkea hyvää elämääsi eteenpäin! Tästä tie on vain ylöspäin. Pääset eroon tuollaisesta psykopaatista ja rakentamaan elämääsi parempaan suuntaan.

Onko teillä lapsia?

Taidat olal päätynyt naimisiin entisen hoitoni kanssa. Syy miksi halusin vain seksisuhteen oli juuri se, että mies oli ollut aiemmissa suhteissaan väkivaltainen. Minua kohteli kuin prinsessaan, kunnes kyllästyin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat