Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä juuri tulostin ja täytin päivähoitohakemuksen. Vaikka lapsi tulee olemaan 1,5v kun hoidossa aloittaa ja ihan varmasti tulee pärjäämään niin äiti täällä tippa linssissä jo valmiiksi. Oli tarkoitus olla lapsen kanssa kotona vielä vuosi mutta taloudellisesti on tullut jo niin tiukkaa että ei meinata pärjätä kun on asuntolainaa ym. Vaikka mies tekee todella paljon töitä niin siltikin tuntuu että laskuja on aina liikaa. Yritän vielä käydä työpaikalla sopimassa jos voisin tehdä lyhennettyä työpäivää. Ei lapsi joutuisi hoidossa olemaan 10 tuntia päivässä. Nyt on kaikenlisäksi menossa todella kova eroahdistus kausi! Toivottavasti helpottaisi syksyyn mennessä.

Kommentit (5)

..juuri näin tehtiin aikanaan kun aloitin opiskleun lapseni ollessa 1 1/2-vuotias että meni perhepäivähoitajalle. Vähän reilun kolmen vuoden iässä vaihdettiin sitten päiväkotiin muuton yhteydessä.

Päiväkoti taitaa olla ainut vaihtoehto. Meillä on niin " huonot" työajat. Mies on yrittäjä ja minulla on vuorotyö ja molemmat teemme usein viikonloppuisin töitä. Minun vuorojen mukaan olisi hoito ajat ja vuorot ovat 6-21 välillä. Lauantai vapaa on kerran kuussa. Täytyy keskustella vielä työpaikalla jos voisi tehdä jotain muutosta. Olen jo harkinnut työpaikan vaihtoa mutta haluan etsiä uutta rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laiton samoista syistä poikani tarhaan, kun tämä oli vähän vajaa 2vuotta.. Alkuun tuli hankaluuksia, itkua ja hampaiden kiristelyä meiltä kaikilta. Nyt kun kesälomat alkoivat, on poikani jo ikävöinyt päiväkotia, ja kavereita sieltä.. Eli alku voi olla hankalaa, mutta pitkässä juoksussa homma toimii! Henkilökohtaisesti ainakin olen tyytyväinen ratkaisusta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat