Vierailija

Luin toista ketjua ja tulin tähän päätelmään. Miksi? Tuntuu olevan yleistä että nainen huolehtii kodista, maksaa ruoat ja laskut ja mies käyttää tulonsa miten haluaa.

Mies voi häikäilemättömästi käyttää ansionsa pelkästään itseensä.

Mies elää täysihoidossa ja nainen kustantaa sen.

Miettikää naiset, mihestä maksamanne hinta on liian kallis.

Kun eroatte miehen pitää osallistua lapsenne elatukseen jos eivät sitä vapaaehtoisesti tee niin oikeuden päätöksellä.

Erotessanne kenties käy niin kuin minulla pääsin asumistuen piiriin ja saan elatusmaksut. Elintaso nousi eron jälkeen.

Suosittelen.

Kommentit (2)

on erilaisia, kuten syitä eroon. Minun mieheni ei ole koskaan pihistänyt rahasta, tekee kotitöitä, remonttihommia, ei katso liikaa urheilua, ei juokse kapakoissa, meillä on kiva koti, ulkomaanreissuja ja lapsi saa tarvittavat vaatteet ja pyörät jne. Nytkin maksoi tämän kuun laskut..ja miksi eroamme? Koska meillä ei ole henkisesti enää mitään annettavaa toisillmme, olemme vieraantuneet ja läheisyys puuttuu. Surullista tämä on lapsen kannalta mutta on sekin surullista että vanhemmat ovat onnettomia. Kaikki miehet ei ole kitupiikkejä.

Vierailija:

Lainaus:

on erilaisia, kuten syitä eroon. Minun mieheni ei ole koskaan pihistänyt rahasta, tekee kotitöitä, remonttihommia, ei katso liikaa urheilua, ei juokse kapakoissa, meillä on kiva koti, ulkomaanreissuja ja lapsi saa tarvittavat vaatteet ja pyörät jne. Nytkin maksoi tämän kuun laskut..ja miksi eroamme? Koska meillä ei ole henkisesti enää mitään annettavaa toisillmme, olemme vieraantuneet ja läheisyys puuttuu. Surullista tämä on lapsen kannalta mutta on sekin surullista että vanhemmat ovat onnettomia. Kaikki miehet ei ole kitupiikkejä.

Vaikea erota kun ei ole järkevää syytä, kun mies ei petä, juo eikä lyö. mutta en ole onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat