Vierailija

OIH, viime yönä näin taas ihanaa unta... Minä pyysin tuntematonta (unessa hän ei ollut minulle tuntematon) miestä suutelemaan minua, kiihkeästi heittäydyimme lattialle suutelemaan kehot toisiaan vasten painautuen. Nälkäiset suut toisiaan ahmien hengitimme toistemme hengitystä uskomattoman kiiman vallassa. Täysissä pukeissa vartalomme hankasivat toisiaan vasten. Tunsin hänen tiukkojen farkkujensa läpi lantion hankaavaan omaani vasten, paisuneen kyrvän suorastaan huutavan vapautusta. Olimme niin voimakkaan halun vallassa että emme voineet kuin avuttomina hieroa lantioitamme toisiaan vasten, sillä emme kyenneet lopettamaan suutelemista hetkeksikään. Minun lantioni kohoili ja hankasi ja kummatkin laukesimme voihkien. Kaikki tämä täysin pukeissa :)

Oli ihanaa herätä orgasmiin. Voi, miten sitä kymmenen vuoden ja kahden lapsen jälkeen saisi palautettua tuon alkuaikojen alkukantaisen kiiman, kun toinen ei voinut tulla töistä kotiin ilman että jo eteisessä oli pakko naida? Onhan seksi edelleen ihanaa ja tyydyttävää, mutta se KIIMA! Miten sen saa takaisin?

N 34

Kommentit (3)

Nyt odotusaikana oon alkanu näkeen noita ihania unia, mut aina aamulla on huono omatunto ku lähes ain nään unta miehen kaverista, joka nykyään on myös mun kamu... Meil oli joskus sellanen pieni yhenillan juttu (siis suukottelua ym) ja se vaan ei millää mee pois mielest vaik siit o aikaa monta vuotta ja kuitenkin rakastan miestäni... Mut silti niit unii on NIIN ihana katella ja herätä aamulla... ;)

Tai sit nään unii hyvännäköisistä julkkiksista, ne ei oo ihan niin kivoja ku ei oo mitenkää mahollista et nii kävis....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuntuu siltä, että se alkuaikojen kiima ei ollu mitään tän päivän kiimaan verrattuna. ja hyvä niin. seksinnälkä ja kiima vaan yltyy vuosien saatossa. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat