Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kaipaisin kokemuksia cipramilista ja imetyksestä. Vaikka kuinka koetan itselleni hokea että minulla on kaikki hyvin, kaksi tervettä ja ihanaa lasta ja hyvä mies niin silti päivät tuntuvat synkiltä ja pitkiltä. Kaikki kotikonstit yms on kokeiltu mutta pakko on lääkärin mielipiteeseen yhtyä ettei tähän mielen mustuuteen taida ne ja puhuminen enää auttaa. Eli te jotka olette synnytyksen jälkeiseen masennukseen joutuneet kyseistä lääkkettä käyttämään niin valakaa minuun uskoa ettei se ole lapseen vaikuttanut. Olen lääkkeen käytön aloittamista jo kuukauden lykännyt ja toivonut että tämä paha olo menisi vain ohi.

Kommentit (3)

Iste jouduin aloittamaan tuon lääkityksen ja selvitin paljon monesta paikasta ettei se vaikuta lapseen, kun imetän. Ja ei ole vaikuttanut. Sain tutulta neuvomn soittaa hyksin teratologseen laitokseen, koska ne tutkivat lääkkeitä ja niiden vaikutksia juuri imetyksessä ja raskauksissa. Kysy sieltä, saat mielen rauhaa ja voit aloittaa lääkkeen . puhnro: 094711.

Kerro mitä sanoivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taitaa olla sama lääke kuin tuo cipralmilkin, eri valmistaja. Olen teratologiseen soittanut ja siellä sekä myös lääkäri on vakuutelleet että voisi käyttää imetyksen aikana. Mutta sitä vain kuitenkin pähkäilee yön pimeinä tunteina että jos siitä kuitenkin jotakin vaikutusta on. Tässä vaiheessa ajattelen kuitenkin että lääkkeestä koituva hyöty on suurempi kuin siitä koituva haitta eli aion lääkkeen aloittaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat