Vierailija

Nyt kun asiaa pohtii, koen mieheni todella vastenmieliseksi. En oikein pysty sulattamaan hänen huoletonta asennettaan, hän on lihonut kymmeniä kiloja viime vuosina (ja kasvattanut itselleen tissit), henki haisee hampaiden takia, (mutta hammaslääkäriin ei suostu menemään), meni leikkauttamaan vähän ennen isoja juhlia aivan kamalan siilin ihan vittuillakseen minulle (tämän sanoi ääneen), on laiska ja makaisi vaan paskaisena sohvalla, ei enää osallistu siivoukseen (tai no, jalat nostaa kun imuroin), reaktiokyky nolla lapsen kanssa, käytännön järki puuttuu lähes kokonaan, on todella töykeä ystävilleni, jättää jälkensä korjaamatta, syyttää usein muita ja kuvittelee että anteeksipyyntö korjaa asian kuin asian. Sängyssä ei suostu tekemään muuta kuin sitä perusjyystämistä (minä lopetin suuseksin kostoksi tästä), yleissivistys on nollan luokkaa (mistään ei voi keskustella, koska ei ole perillä edes inflaation vaikutuksista), vastaa minulle todella rumasti jos pyydän jotain tekemään NYT HETI ("teen sen sitten ILLALLA"), luulee että pukeudun kauniisti koska haluan iskeä jonkun, ei osaa ostaa kaupasta edes maitoa ilman ohjeita, ei ajele amisviiksiään kunnolla edes pyynnöstä, käy suihkussa kerran viikossa, jättää ostokset kasseihin ja olettaa minun purkavan ne vaikken olisi edes kotona ja lopuksi: "unohtaa" AIVAN KAIKEN.

Kiitos.

Kommentit (12)

-Piereskely. Grr!! Ihan missä vaan kotona, vaikka joku seisoisi takana ym. Yäk! Eikä ole muuten mikään hiljainen ääni. Kuuluu makkariin asti. heh.

-Röyhtäily.

-Tullut kiloja lisää ja syö epäterveellisesti.

-Vanhanaikasuus: äiti hoitaa pääasiassa lapset, siivouksen ym. Välillä itsekin siivoaa, mutta sitten kun on pakko.

-Jääräpäisyys ja ottaa helposti "herneen nenään" jos sanon suoraan miten asia on (tai hänen lapsistaan jtn).

-Koti pitäisi olla joka päivä siisti. Mutta sitä en jaksa, kun on iso perhe.

-Jättää vaatteita ympäriinsä ja kahvikupin tietsikan luo (joskus v.loppuna kaljapullon), mutta en korjaa niitä pois. En ole mikään palvelija.

-Kun tarvitsisin apua iltatoimissa (pienet lapset), niin katsoo vaan telkkaria. Kun pyydän niin auttaa jotenkin.

Eilen viimeksi kuhertelimme rannalla kuin vastarakastuneet, 11 v yhdessä. Tänään ei olla vielä nähty.

Kyllä noi lihomis- ja kaljuuntumisjutut pitää miettiä ennen amenta jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

inhoan miestäni kun hän on humalassa. Harvoin hän kunnon humalassa on ( n. 3krt/v), mutta silloin kun ottaa vähän enemmän niin argh! Muuten ihana mies kaikinpuolin.

Eli vähän oman fiiliksen mukaan sulatan tai en:

- laiskuus

- ei osaa hoitaa yhtäkään asiaa ilman minun muistuttelua

- ei järjestä mitään koskaan (lomamatkat, siivouspäivä, kyläily äidilleen ym. minun aloitteestani)

- ei keskustele ikinä mistään, oma-aloitteinen puhe liikkuu tv-sarjan kommentoimiseen tai ohiajavaan autoon

- kuorsaus, ähinä nukkuessaan

- unenlahjat, nukahtaa kun pää osuu tyynyyn, eikä herää mihinkään ääneen

- kuljeskelee alastomana ja puristelee finnejä takapuolestaan

- huutaa lapsille herkästi

- pienestäkin keskustelusta miehen tekemisistä (tai tekemättä jättämisistä) vetää herneen nenään ja heittäytyy marttyyriksi: "mutta kun mä olen näin tyhmä, minkä mä sille voin..."

Listaa voisin jatkaa varmaan loputtomiin. Yleisesti ottaen on kuitenkin mukava mies. Luotettava ja kiltti.

on aika hiljainen tyyppi eikä liikoja juttele mutta koko ajan päästelee jotain ääniä, nakuttaa, viheltää, rummuttaa käsillään jotain yms. RAIVOSTUTTAVAA!!! Onneksi on muuten päinvastainen kuin ap:n mies.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat