Vierailija

onko teistäkin?

Kommentit (8)

Katson Cashmere mafiaa, minusta on ihanaa että nykyään tehdään sarjoja naisten elämästä, nimenomaan keski-ikäisten naisten elämästä. Mutta minua sarjassa ärsyttää se, että tarinat ovat niin kaukana todellisuudesta. Cashmere mafia esittää naiset täydellisinä vailla vapautta olla arkisia (ns. normaaleja). Päähenkilönaisilla on aina meikki viimeistä piirtoa myöten täydellinen, hiuksissa täydellinen kampaus kuin suoraan kampaamosta olisivat astuneet ja vaatteet tarkkaan harkittuja ja kalliita/erikoisia. Sarjasta puuttuu täysin normaalielämässä läsnä oleva arkisuus ja mm. naisille tutut riittämättömyyden tunteet taiteillessa perheen ja uran väliä. Sarjan naiset (huom myös sarjan äidit!) istuvat työpäivän jälkeen juomassa viskiä ja syömässä suklaata, käyvät usein kaikenlaisilla illallisilla ja hymyilevät kauniisti vaikka olisivat juuri törmänneet aviomieheensä toisen naisen seurasta. Sarjasta puuttuu realistisuus. Amerikkalaisissa sarjoissa yleensäkin miinuspuolena on se että ne markkinoivat täydellisyyttä ja utopiaa.

mutta vähän samalla ajatuksella olen kuin tämä toinenkin kritisoija. Aika monet jenkkisarjat ovat nykyään surkeaa huttua. Myös Täydelliset naiset on soopaa, kuitenkin olen sitä katsellut tavan vuoksi. Ärsyttää ylivedetyt roolit ja epärealistisuus, joskus olisi kiva katsella ihan kunnon draamasarjaa jossa olisi oikean elämän makua.

Olen saanut sen vaikutelman että tuo Cashmere mafia on surkea kopio Sinkkuelämästä ja sen vuoksi ei kiinnosta. Kökköä mitä kökköä. Amerikkalaiset eivät oikein osaa enää, britit tekevät parempaa tv-viihdettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaikka täydelliset naiset katsoin kyllä aina.

Minustakin tuntuu että siinä vaan ei ollut mitään minua puhuttelevaa kuten vilkkaita lapsia, väsynyttä äitiä, mutkaisia ystävyyssuhteita, rankkaa yrittämistä ja erehtymistä.

En siis tykännyt cashmere mafiasta. Jopa se "moraaliton ohjelma" jossa on david duchovny on kiinnostavampi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat