Eli siinä vaiheessa kun lapsi itse haluaa sitä tai niitä korviksia tarpeeksi pitkään ja muistaa niitä pyytää. Ja myös keskustelu korvien reitysten hoidosta jne. on sitten tietenkin paikalla.
En tee siinä eroa tytön tai pojan korvarenkaan halumisen välillä.
En laittais itsekään pojalleni, mut ei se mikään homomerkki ole:) Te ootte niin ahdasmielisiä! Hajotkaa homomerkkeinenne käppänät ja menkää rollaattoreinenne:)
En laittais itsekään pojalleni, mut ei se mikään homomerkki ole:) Te ootte niin ahdasmielisiä! Hajotkaa homomerkkeinenne käppänät ja menkää rollaattoreinenne:)
En todellakaan alle 10-vuotiaalle. No tytölle ehkä jo 7v koulussa. Itse olin 12v ja sisko 7v kun saatiin korvikset. Mutta pojalle en " vanhemman tahdosta" laittaisi korvista ollenkaan, vaan ainoastaan pojan tahdosta.
Sille " hiirenhäntä" -vastaajalle: meillä 3v on pitkät hiukset ja siitä syystä ettei itse halua, että niitä leikataan. Siis antaa ihan nätisti leikata etu- ja sivuhiukset, mutta missään tapauksessa takahiuksia ei saa lyhentää. Antaa niiden vaan kasvaa =)
Näyttää mielstäni oudolta.
Eli siinä vaiheessa kun lapsi itse haluaa sitä tai niitä korviksia tarpeeksi pitkään ja muistaa niitä pyytää. Ja myös keskustelu korvien reitysten hoidosta jne. on sitten tietenkin paikalla.
En tee siinä eroa tytön tai pojan korvarenkaan halumisen välillä.
Minäkään en näe siinä mitään eroa tytön ja pojan välillä.
Oli sitä jo pari vuotta toivonut ihan itse. Ihan kivalta se näyttää.. Saahan sen sitten pois, jos ja kun ei enää halua pitää..
joutuukaan viettämään.
Olivat selvästi juntteja. Vierailulla Stadin keskustassa.
Ajattelitko käsilaukunkin ostaa?
mieluumin vään enemmänkin.
jotenkin voisiko sanoa säälittävän näköinen, ei sovi ollenkaan,
tää on mun mielipide,
Tosi mautonta, taisi olla viimeksi " in" joskus yli 10-15 sitten. GRRRR... Vieläkin puistattaa kyseinen muoti.
Vierailija:
joskus kouluiässä vois laittaa, jos poika ite haluaisi. en ikinä kuitenkaan tyrkyttäis.
Hmm... Jos mieheni veli, pukkien pukki on homo, niin silloin minä olen jeesus.
Siitä miehestä ei saa hinttiä tekemälläkään ja on korvis ja kaksikin korvassa.
Puistattavaa kylläkin on kun ukoilla killuu koru korvassa, yöks!
En todellakaan alle 10-vuotiaalle. No tytölle ehkä jo 7v koulussa. Itse olin 12v ja sisko 7v kun saatiin korvikset. Mutta pojalle en " vanhemman tahdosta" laittaisi korvista ollenkaan, vaan ainoastaan pojan tahdosta.
Sille " hiirenhäntä" -vastaajalle: meillä 3v on pitkät hiukset ja siitä syystä ettei itse halua, että niitä leikataan. Siis antaa ihan nätisti leikata etu- ja sivuhiukset, mutta missään tapauksessa takahiuksia ei saa lyhentää. Antaa niiden vaan kasvaa =)
Muissa lävistyksissä 16v. (paitsi genitaaleissa).