Vierailija

Tuntuu että en jaksa enää millään, mies on kuin lapsi! Yllyttäkää minua niin uskallan.....

Esikoinen lähtisi mukaan, joutuisimme soskun luukulle koska olen kotiäiti.

Kommentit (11)

Meillä on nyt 50 euroa jolla pitää pärjätä lapsilisäpäivään asti, mies pisti tilinsä haisemaan.

Olen siis tottunut tulemaan tiukilla toimeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En yleensä ole ekana sanomassa täällä, että " Jätä se" , mutta nyt tekisi mieleni sanoa. Ansaitset hyvän elämän ja siihen kuuluu myös vastuuntuntoinen puoliso. Vaikka rahaa olisi vähän, sillä voi pärjätä kun osaa hoitaa taloutensa.

Eikä se raha kaikkea merkitse. Tasapainoinen elämä on ihana asia.

Tsemppiä sinulle!

On vaan täysin vastuuton kaikessa, varsinkin raha-asioissa. Hän ei tee yhtään mitään kotitöitä, ja ronkuu koko ajan että tarttis saada jotakin tekemistä.

Saattaa yhtäkkiä lähteä ilmoittamatta jonnekin eikä vastaa puhelimeen, kuten tänäänkin ja otti lapsen mukaan. En tiedä missä lapseni on, eikä varmasti ole antanut yhtään ruokaa hänelle. Tekisi mieli soittaa poliisit perään.

En rakasta häntä enää yhtään, ja tuntuu koko mies turhalta painolastilta. En jaksa enää murehtia riittääkö rahat lapsen ja minun ruokiin kun mies törsää niitä surutta.

Miten se menee sitten jos mies saa tapaamisoikeuden, hirvittää jos se saa lapset viikonlopuksi! Kun se ei nimittäin muista ruokkia tuota lasta ollenkaan jne.

ap

Päätin jo lähteä, vaikka olen aina ollut sitä mieltä että suhdetta pitää hoitaa jne. Nyt olen kuitenkin ymmärtänyt, että mies on yksi suuri lapsi eikä muuksi muutu, tilanne vaan pahentuu koko ajan.

Nyt on enää yksi ainoa mutta, saako mies tapaamisoikeuden? Laitoin ihan oman avauksen sille...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat