Vierailija

Noniin, toivottavasti olette nähneet sen huutavan villin lapsen ja se on häirinnyt teitä bussissa. Koska se on se minun " ISO" 3 vuotias, jonka rattaat olen nyt parina kertana jättänyt kotiin ihan sen takia, että valitetaan että saan siitä ilmaisen matkan ja vaan sen takia menen rattailla. Käyn töissä ja kuukausikortti löytyy... et silleen.

Käytin sitten sitä ja jätin rattaat kotiin. Toivottavasti juuri sinä nalkuttaja olit siinä (niissä..) bussissa, jossa minä ja lapseni olimme eilen ja viime viikolla. Oli varmaan korvissa pitelemistä..

Siitä saitte kateelliset. Tästä lähtien otan rattaat, jotten lapseni kiipeä bussin tankoa ylös, karkaa käytävälle, kaadu lattialle, seiso tuolilla->tipu, huuda, halua, tahdo.. ainiin ja vielä PAINA NAPPIA VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA.

Kommentit (10)

Itse ainakin ymmärrän ap:ta ihan täysin. Muidenko lapset ei muka koskaan ole väsyneitä, nälkäisiä, harmissaan tms. ja sen johdosta riehu, räyhää tai kitise yleisillä paikoilla? Kyllä meidän 2 vee ainakin niin tekee ja siinä ei mitkään komentelut auta. Tietysti teen mitä pystyn, mutta ei se tilanne todellakaan mitään herkkua ole.

kirosin sitten sisäänpäin ja hymyilin niille idiooteille jotka mulkkas. rattaissa jos ois istunut niin ei ois mennyt niin väsyneeksi kävelystä ja oisi nukahtanut päikkäreillekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oli muuten varsinainen järkytys, kun eräänä päivänä kävin kaupassa taaperon kanssa ilman rattaita. Pidin taaperoa kädestä kiinni ja toisessa kädessä oli ostoskori. Ei ollut ruuhka-aika.

Ihmiset tuuppivat, tönivät ja hyvä etteivät kävelleet lapsen yli! Lapsi siis piti minua kädestä kiinni, eikä riekkunut ihmisten edessä. Onkohan liikaa vaadittu isoilta aikuisilta katsoa mihin kävelevät?

Siinä vasta tuijottamista saa. Tullaan jopa kysymään ettei vaan ole kauppakassin pidike ne rattaat. Millä niitä kauppakaseja viedään kotiin jos 2 kättä tyntää rattaita?? Autolla? Jota ei ole? Taksilla jälkeenpäin ehkä kun ensin hankitaan hoitaja lapsille.

mutta se oli tosi väsynyt kaiken kävelemisen jälkeen. En kehtaa julkisilla paikoilla alkaa huutamaan/karjumaan koska heti ihmiset ajattelee " taas nähdään tommoset perheet, ei mitään kunnon kuria vaan huudetaan pää punasena" tai " kato totakin, tommoset aina huutaa lapsilleen, voivoi pientä lapsi parkaa" tai ... tai .. tai.. lista on loputon.

Ja sain aina paheksuvia katseita: eikö tuonikäisen jo pitäisi antaa kävellä. Onneksi en kulkenut bussilla, sitä mutinaa en varmaan olisi jaksanut itsekään kuunnella.

KUULKAA KUUNOT! Vieraan lapsen iän arvioiminen voi olla yllättävän vaikeaa! Rattaat täyttävä poika voi oikeasti olla ihan ratasteluiässä!

kyllä nyt aikuinen vielä meillä määrää miten bussissa käyttäydytään, oli sitten lapsi kuinka väsynyt tahansa. Olisiko sitten rattaissa muka istunut nätisti paikallaan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat