Vierailija

Olen jo " aikuinen" nainen,harrastan seksiä aika paljonkin. Minulla ei ole estoja ja olen muutenkin kokeilunhaluinen,avoin..

Mutta en saa orkkua muuta kuin unissani.. Olen mielestäni rento seksiä harrastaessa mutta en pääse loppuun asti. Tunnen kyllä kun meinaan laueta mut sit..EI MITÄÄN!!

Sama itsetyydytyksessä,olen sitä kokeillut nuoresta asti mutta se ei tunnu YHTÄÄN MILTÄÄN. Mieheni osti dildonkin ja olen kokeillut sitä yksin sekä hänen kanssaan mutta olo on vaan sellainen että hohhoijaa... Tarvitsen toisen ihmisen kontaktin ja aidon kalun..kai.. Vai mistä johtunee?

Muita joilla sama ongelma?

Kommentit (7)

että O:n saaminen on ennen kaikkea korvienväli-kysymys. luultavasti nekin niaset jotka eivät ikinä saa hereillä O:ta, saavat uniorkkuja (ehkä eivät välttämättä tunnista niitä).

naisella on orkun saaminen kovin monimutkaista, monilla on vaikeuksia " päästää vapaalle" , luottaa 100 %sti partneriinsa, hyväksyä oma kroppansa, unohtaa lapsuuden seksikielteinen kasvatus... onhan noita kuoppia polulla. joskus käy oikein kateeksi miehinen helppous saada orkku!

Sovitaanko, että sinun ei tarvitse selittää yhtään mitään. Kysytään vaikka joltain muulta. Täällä lienee niitäkin, jotka eivät vielä ole aiheesta kirjoittaneet. Kuten minä.

Ja jokuhan sinua tässä keskutelussa kiehtoo, kun availet näitä yhä uudelleen, vaikka otsikostakin selviää aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä kai täällä keskusteluaihe on ihan vapaa, on näitä peppupano-juttuja ainakin pilvin pimein. Sanotko jokaiselle että jospa lukisitte vanhoja juttuja..? Epämiellyttävää.

Runkkaus on ihan oikeasti hyödyllinen taito.

Se kannattaa aloittaa PÄÄSTÄ. Eli mene makuulle ja ala miettiä asioita, jotka kiihottavat sinua. Anna ihan vapaasti itsesi ajatella mitä vaan. Voit katsella itseäsi alastomana peilistä ja hyväillä kehoasi. Jos et keksi mitään kiihottavaa, mene nettiin ja lue tarinoita tai katsele kuvia. Kun löydät jotain kiihottavaa, ajattele sitä enemmän, kehittele tarinaa, kuvittele sitä.

Huomaat että alat kiihottua. Hyvä, nyt on päänupissa jokin fantasia.

Sitten opettelet eri tapoja kiihottaa itsesi orgasmiin. Niitä on monia

- sitomisleikit (voi tehdä yksinkin)

- klitoriksen hinkkaus

- sähköhammasharjan sileällä päällä klittaan

- suihkulla klittaan

- reisiä puristamalla yhteen pöydän ääressä

- dildolla emättimeen työntely samalla jännittäen voimakkaasti emätintä, lantiota, vatsaa, reisiä

- rintojen hieronta

- anaalin stimulointi

MUISTA! ajattele koko ajan niitä fantasioitasi kun teet em. juttuja.

Mutta vähän samankaltaisia kokemuksia. Eli saan itse tuotettua itselleni orgasmin vain tietyllä tavalla " hinkkaamalla" klitorista, ei onnistu edes käsillä. Ja yhdynnässä tai millään muullakaan miehen yrittämällä tavalla ei tulosta synny. Se ei ole siis millään tavalla miehen vika; jos en itsekään osaa tehdä sitä käsilläni, niin kuinka hänkään? Silti, seksielämääni olen ihan tyytyväinen ja rakastelu on muutoin antoisaa ja ihanaa.

Mutta unissa minäkin tosiaan saan orgasmeja, ja se tuntuu kyllä tosi hassulta. Eli minunkin on mahdollista saada orgasmi ilman " hinkkaamista" , koska se onnistuu unissakin. Tämä vaan on ihan arvoitus koko juttu. Kuinka se voisi tapahtua tässä valvemaailmassa?

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä kai täällä keskusteluaihe on ihan vapaa, on näitä peppupano-juttuja ainakin pilvin pimein. Sanotko jokaiselle että jospa lukisitte vanhoja juttuja..? Epämiellyttävää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat