Vierailija

Olen pääni puhki miettinyt että paljonko maksaisimme palkkaa 2 lastenhoitajalle, kun tulevat kaitsemaan lapsia häihimme.

Tytöt on 9 luokkalaisia. Ajatuksena on ollut että olsivat häissä apuna klo. 14.30- 21-22 kun lapsemme menee nukkumaan, jäisi toinen meille yöksi. Ainakin siksi aikaan kunnes joku aikuinen tulee juhlista tänne meille.

MLL:n taksa on vissiin 5¿ tunti, mutta nämä tytöt ei sitä taksaa itse pidä.

Mitä itse maksaisitte heille?

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen pahoillani jos viestini antoin kuvan että nuukana maksasin palkkaa lastenhoitajille. Niin ei ole, vaan ihan vaan kyselin teiltä että mitä voisi heille maksaa palkkaa.

Ap.

Jos on könttäsumma niin sitähän voi käyttää hyväkseen " mehän sovittiin et 50e,mitä siitä jos tulin vasta ylihuomenna,....."

Itse maksaisin tietytsi vähintään minipalkan koska 15e voi mennä jo oikeisiinkin kesätöihin ja saada " oikeaa" palkkaa.

Yölisä +50%

En todellakaan mitään reuhannut vaan kerroin vaan mitä ajattelen :)

jos häät ovat jonkun esim. kaverin sitä suuremmin ihmettelen ap:n käytöstä? Minulle/ perheelleni ovat ystävät niin tärkeitä että maksaisin mukisematta enkä kyselis mitään täältä.

JOkainen kylläkin taplaa tyylillään.. heh

Hyvää kesän jatkoa ap:lle ja ennen kaikkea VIETTÄKÄÄ KIVAT HÄÄT :):)

Taksikin maksaa aika paljon ja menee tietty meidän kustannettavaksi.

Toisaalta mietin että jos toinen tytöistä olisi tulut vasta tähän meille kistemaan nukkuvia lapsia. Mutta aika kiva olisi kuitenki että juhlapaikalla olisi lastenhoitajia.. saisivat aikuiset vähän relata.

ap

Miten te olette oikein häät järjestäneet jos ei ole varaa maksaa kunnon palkkaa tytöille saati taksia edestakaiselle matkalle!

Mä olen itse mennyt viime kesänä naimisiin ja oli lapsenlikoilla kunnon palkat.

terveisin..äiti oulusta

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat