Vierailija

Oli nimittäin hiton hyvä lääkäri, joka laittoi kunnon puudutukset ja kyseli koko ajan, että tuntuuko tämä tai sattuuko tämä?

Kävin viimeeksi 9 vuotta sitten hammaslääkärissä (lukion tokalla) ja sen jälkeen en ole käynyt. Hammaslääkäri kyllä sanoi silloin, että ei tarvi tulla joka vuosi, koska mulla on aina ollut terveet hampaat (reikiä yhteensä 3 kappaletta).

Multa lohkesi minimaalinen pala takahampaasta n. vuosi sitten, kun pitsassa oli kova luunsiru. Tuo ei ole vaivannut ollenkaan, paitsi eilisiltana tuota alkoi juilimaan todella paljon, jopa mun kipukynnyksellä, joka on korkea enkä ota turhia noita särkylääkkeitä. Ja jomotus jatkui tänä aamuna.

Sain tuon kammon ekalla, kun meillä oli todella kovakourainen lääkäri, joka ei ollut tottunut hoitamaan lapsia. Se sorkki sillä piikillä suoraan ikeneen (mulla oli hammas lähtenyt ja tuo piikki meni aika syvälle). Jopa se odotushuoneen haju aiheutti paniikkikohtauksen..

Nyt ei ollut mitään ongelmia, koska sain päivystysajan täksi päiväksi enkä joutunut ollenkaan jonottamaan, niin kuin kouluaikoina, kun sinne meni koko luokka. Joten en ehtinyt panikoimaan siinä odotushuoneessa ja tuo puudutuskaan ei tuntunut ollenkaan, vaikka kammoan piikkejä (verikokeiden otto onnistuu todella harvoin kunnolla). Eikä se juurihoitokaan tuntunut miltään.

Tuohon oli tullut reikä ja toinen pieni reiänalku löytyi, mutta tuo reiänalku on ollujt jo 9 vuotta siinä eikä ole miksikään muuttunut (sitä ei silloin lukiossa paikattu).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat