Vierailija

Kommentit (28)

yleensä humautuksessa ei yleensä relaksoida henkilöä sillä humautuksessa tehdään toiemnpiteitä joissa ei tarvita relaksaatiota kuten kaavinta. Joskus humautuksessa käytetään ns. larynx maskia eli jos halutaan helpompaa ventilaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ylipainoisen tupakoivan astmapotilaan nukutuksessa? Minulle ei kerrottu mitään, mutta nukutuksen jälkeen kaulan alue oli kipeä ja silmään tuli verenpurkauma. Olikohan tullut ongelmia

hampaan poiston takia ,olisi voinut saada vaikka rauhoittavaa ja kunnolla puudutusta. mut ainahan kaikkea voi kokeilla vaikka nukuttamista kokemuksen vuoksi joka on nyt usassa uusi aluevaltaus

humautus on kevyt nukutus eli henkilö hengittää itse toimenpiteen ajan vain ajan ja paikan taju viedään ja se ettei henkilö tunne kipua , ja henkitorveen laitetaan hengitysputki turvaamaan henkilön hengitys eli hapen saanti, koska jossain leikkauksissa joudutaan antamaan lihaksia laamaavaa eli relaksoivaa ainetta , ja näin ollen ihminen ei pystyisi itse huolehtimaan hengityksestä.

Vierailija:

Lainaus:

Ylipainoisen tupakoivan astmapotilaan nukutuksessa? Minulle ei kerrottu mitään, mutta nukutuksen jälkeen kaulan alue oli kipeä ja silmään tuli verenpurkauma. Olikohan tullut ongelmia

Aina astmapotilas on ns. riskipotilas. Voi olla että on ollut ongelmia nukutuksesta ihan ylipainon takia , vaikea ventiloida eli hapettaa ja vaikeuksia laittaa hengitysputki paikoilleen ja varsinkin herätys on monasti ylipainoisilla astmapotilaillaa vaikeampi. Pyydä kopio anestesiakertomuksesta sairaalasta niin saat selville oliko ollut ongelmia.

lapsen elimistö onneksi on kestävää tekoa. Nukutusaineiden poistuminen vie oman ajan ja riippuen lapsen sairauksista ja sen hetkisestä tilanteesta ..... niillä on merkitystä toipumiseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat