Vierailija

.

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä sanoisin kanssa meneväni ulos tai baariin.

Juhlimiseen pitää liittyä jotain erityistä siis juhlan syy. Ei riitä, että juo viinaa ;-)

Itse kävin viime kesänä kaverin kanssa ulkona eli pubeissa ja kesken illan tehtiin testi olisko vielä menekkiä. Toki oli sormukset sormessa ettei niitä otettu pois mutta tuntu ihan mukavalta kun vielä olivat miehet kiinnostuneita. Ikää molemmilla tuolloin 37v ja molemmilla 3 lasta.

baariin tai kaljalle. Kaljalle ihan riippumatta siitä, juonko sitten kaljaa eli olutta vai siideriä vai mitä, ihan niinkuin sanotaan, että mennään kahville, vaikka juotaisiinkin teetä tai mehua sitten loppujenlopuksi.

Juhlimista käytän vain silloin, kun todella on jostain juhlanaiheesta, kuten jonkun seurueen jäsenen syntymäpäivästä tms kyse. Juhliminen noin yleensäkin tuo minulle pikemminkin mieleen päivätilaisuuden kahveineen ja kakkuineen kuin ilta- ja yötilaisuuden alkoholijuomien kera.

Mahdollisesti voin myös mennä tanssimaan, jos tarkoituksena on todella käydä tanssimassa yökerhossa, eikä vain kaljalla pubissa. Voin myös käydä illalla kaupungilla, mutta jos käyn vain kaupungilla ilman vuorokaudenaikamäärittelyä, niin silloin se tarkoittaa kauppojen kiertelyä ja shoppailua.

Ei kai nyt kukaan missään oikeasti käytä tuollaisia humputteluja ja himputteluja? Ja naurattaa mammaraiset, jotka menevät "juhlimaan" silloinkin kun menevät lähikapakkaan parille.

"oon menossa x:n kanssa lauantaina ulos"

"voitko tulla hoitamaan lasta, kun mennään miehen kanssa ulos"

Mahdollisia ovat myös:

"...baariin..."

"...raflaan..."

Ikinä en ole käyttänyt termejä:

viihteelle

tuulettumaan

humputtelemaan tms.

enkä monia muitakaan ketjussa mainittuja

et lähetäänkö jortsuamaan...yleensä kyl puhutaan baariin menosta(sen kerran vuodessa,paitsi ny kun ajattelee ni en ole käynyt 3v baaris,herttileijaa-....)

"juhlimaan" käytän kuitenkin vain jos oikeasti on jonkun juhlat tiedossa. Ihmetyttää kun moni sanoo menevänsä juhlimaan ja meneekin vaan raflaan ilman mitään juhlia.

Käytän ehkä useimmiten ihan että menen "xxxx-ravintolaan illalla". Jos en tarkemmin tiedä et minne niin sit esim. viihteelle (tätä voin käyttää myös jos meen esim. likkakavereiden kaa syömään ja kesäteatteriin) tai ihan ronskisti että baariin...

olisihan siinä juhlan aihetta kun ei olla käyty yhdessä ulkona ainakaan seitsemään vuoteen. Kavereiden kanssa en käy, joten en tiedä, mitä sanoisin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat