Vierailija

Kommentit (32)

Vierailija:

Lainaus:

raskas... poika on ollut todella itkuinen ihan vauvana... tais olla koliikkia se ensimmäinen 3 kk.

Nykyään nukkuu jo yöt hiukan paremmin, ainoa " ongelma" on että herää aina aamuisin klo.5

Työpaikka odottaa minua ja ajattelin olla niin kauan kotona eli niin kauan kun jaksetaan kituuttaa yhdellä palkalla.

Välillä tulee joku " tilapäinen mielenhäiriö" ja mietin että olisi ehkä kiva saada toinen lapsi, mutta miehelleni tämä lapsi on jo kolmas ja hänellä lapsiluku on nyt täynnä eli ei meille lisää tule.

raskas... poika on ollut todella itkuinen ihan vauvana... tais olla koliikkia se ensimmäinen 3 kk.

Nykyään nukkuu jo yöt hiukan paremmin, ainoa " ongelma" on että herää aina aamuisin klo.5

Työpaikka odottaa minua ja ajattelin olla niin kauan kotona eli niin kauan kun jaksetaan kituuttaa yhdellä palkalla.

Välillä tulee joku " tilapäinen mielenhäiriö" ja mietin että olisi ehkä kiva saada toinen lapsi, mutta miehelleni tämä lapsi on jo kolmas ja hänellä lapsiluku on nyt täynnä eli ei meille lisää tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sen jälkeen poika ei suostunut juomaan korvikkeita.

Annan rahkaa, raejuustoa, viiliä, teen puurot maitoon ja poika juo hiukan piimää.

Näistä saa päivässä tarpeeksi kalsiumia.

Kun täuttää vuoden niin koetan josko tavallista maitoa joisi!

tietää myös mitä niillä tarkoittaa. Tottakai hän " puhuu" tyttä, aitta,ym. mutta ei niin että joku muu sen ymmärtäisi.

Kääntymään oppi 6kk ikäisenä.

sattuvat vielä olemaan 12v ja 16v, eli ei niistä ja meidän pojasta varmasti kauhean läheisiä tule...

Toivon tietysti että tulisi, mutta ikäeroa on reippaasti ja sitten vielä kun eivät nykyään käy enää niin usein kun on omia menoja niin paljon....

Eivät oikein ole tutustuneet.

ap

ap

Ja 7,

Minulla on ollut sen verran levoton nuoruus ja olen halunnut tulla ja mennä niinkuin on huvittanut. Nyt kun 5 vuotta sitten löysin mieheni, bailasimme ankarasti ja sitten rauhotuimme.

Olen tyytyväinen että sain lapseni näinkin " vanhana"

Nyt minulla ei ole enää kiire mihinkään, haluan olla kotona ja nauttia perhe-elämästä. Myös se että mieheni on samalla aaltopituudella kanssani, hän on 35v.

Nyt meillä on aikaa lapselle!

osaako kävellä? ootko palaamassa töihin? miten yöt menee?

anteeksi kun monta kysymystä mutta täällä toinen 11kk pojan äiti ja nämä ainakin meillä polttavia kysymyksiä :)

Tässä ollaan sohvalla, luetaan joskus joku satu ja kuunnellaan rauhoittavaa musiikkia. Poika nukahtaa syliini, välillä nopesti ja kapinoimatta, välillä taas kauhean huudon kanssa.

Jotkut kun haluaa saada elämän järjestykseen ennen lapsia, jotkut ei löydä puolisoa, jotkut ei vaan ole kypsiä, ... tms.

Kaikki kun arvoisa teini eivät elä saman kaavan mukaan :)

Tunnen vasta nyt olevani kypsä äidiksi. Niinkuin aikaisemmin kerroinkin, halusin elää nuoruuteni vapaana ja villinä!

Nyt on aikaa ja halua könyä kotosalla miehen ja lapsen kanssa.

Hienoa että joku nuorempi parikymppinen varhais-aikuinen on jo kypsä perhe-elämään, minulle se ei sopinut.

Poikani ollessa 20v minä olen 52v. eli olen juuri ylittänyt keski-iän...

En mielestäni ole vielä silloin ikäloppu!

Muistan kyllä itsekkin kun ajattelin 18 vuotiaana että yli 30 on ikäloppu...

ollaan miehen kanssa puhuttu tää asia ja hän sanoi olevansa oikeasti sitä mieltä ettei enää enempää lapsia halua. Koksa vauva-aika on ollut rankkaa niin jos toinen saataisiin se ei olisi kuitenkaan ihan heti. Haluaisin itsekkin lapsille n. 3-5 vuoden ikäeron ja silloin olen itsekkin jo paljon vanhempi ja on kaikenlaisia riskejä...

Mies on silloin jo melkein 40 ja kunnioitan hänen päätöstään ettei enää lapsia. Ollaan tottakai asiasta juteltu ja tultu tähän päätökseen yhdessä.

Jos oikein haluaisin toista jatkaisin riukutusta ja ehkä saisin periksi ja sen toisen lapsen. Mutta haluanko lapsen jonka tiedän että on alunperin miehen mielestä liikaa.

Ja meillä mies osallistuu lapsen hoitoon aina silloin kun ei ole töissä!

Itellä on kohta 15v poika ja 1v 3kk vanha tyttö ja täytän loppuvuodesta 32. Ja ihan hyvin viel jaksaa. Ap:lle ei noist kesken kasvusten kommenteista!:)

vauvamme ei viläkään osaa kontata. Hän vain ryömii ja sen taidon oppi pari viikkoa sitten. Nousee hyvin istumaan ja istua on osannut jo monta kuukautta.

että meillä 1 lapsi (9kk) ja miehellä 2 ennestään. Kovasti kyllä haluan lapsellemme sisaruksia. Kolme lasta olisi ihana, siis OMAA. En miellä miehen lapsia oikein hänen sisarikseen, vaikka sisarpuolia virallisesti ovatkin.. :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat