Vierailija

Kommentit (24)

Liinu ja Luukasa ei kuullosta hyvältä : ) Näinhän ne tullaan vääntään!

Ja mielestäni Linnea ja Luukas ei sovi yhteen, jos sitä AP haki. Miksikö? Koska Linnea ruotsinkielinen ja Luukas niinkuin ed. mainittu raamatullinen+vanhoillinen=lestadiolaine n. Munkin mielestä Linnea ja Luca olisi parempi vaihtoehto!

Mutta oikeesti en tykkää kummastakaan nimestä, edes yksikseen!!! Ja miksi niiden nimien aina pitää alkaa samalla kirjaimella?!

On se kyllä kumma, kun tällaseen viestiinkin pitää liittää lestadiolaisuus. Hohhoijaa....

Linnea ja Luukas ovat tosi kauniit nimet!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Luukas on ihan yhtä ruotsinkielinen nimi kuin Linnea - hyvin sopivat yhteen. Ja ihan suomenkielisille. Luca on ihan outo, Luukas paljon parempi.

Mutta taitaa mennä silti liian vaikeaksi. Luukas on ruma ja kamala nimi.

Patavanhoillinen ja tuo mieleen ruumisläjän.

Linnea mitäänsanomattoman vatkuli. Ok mutta vailla potkua.

haukutko mun lapsen nimeä??????

Emme asu lähiössä, miten niin lähiönimi?

Kiinnostaisi mikä/mitkä ovat oman lapsesi nimet!

Nimimakuja on monia mutta itselleni ei tulisi mieleenkään haukkua toisten nimivalintaa. Minkäniminen itse olet?

Ja katsokaapa vaan rekistereitä ihan SUOMENKIELISTEN ihmisten nimistä vuosisadan vaihteesta. Silloin oli ihan tavallista että oli Elisabet Romppaisia, Stina Mäkkyräisiä ja Hilda Kämäräisiä. Nimiä on tullut Ruotsista Suomeen jo maailman sivu ja ihan ovat suomalaistuneet niminä sen vuoksi. Minusta juuri nuo vanhat nimet on kauniita. Kauneus on tietysti " kuulijan korvassa" ! Jollekin Jenna on nätimpi nimi kuin Anna -mutta itse en ole sitä koulukuntaa ;)))

Linneaa mietitty meilläkin tytölle.

Tuo Luka tai Luca on mun mielestä kyllä sellainen " tämän päivän Jesse tai Jere" eli ns. lähiönimi -ei kovin tyylikäs. Sen ehdotuksen ap voit unohtaa!

Ystävälläni on Luukas ja nimestä ei ole kyllä väännetty mitään luukasaa. Nimen taivuttaminen saattaa tuottaa kysymyksiä. Esim. Luukkaalle vai Luukakselle.

Ja mielestäni Linnea ja Luukas ei sovi yhteen, jos sitä AP haki. Miksikö? Koska Linnea ruotsinkielinen ja Luukas niinkuin ed. mainittu raamatullinen+vanhoillinen=lestadiolainen. Munkin mielestä Linnea ja Luca olisi parempi vaihtoehto!

Mutta oikeesti en tykkää kummastakaan nimestä, edes yksikseen!!! Ja miksi niiden nimien aina pitää alkaa samalla kirjaimella?!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat