Vierailija

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

joku sanoi, että fysioterapeutti sanonut sen olevan hyväksi lantionpohjalihaksille. Minulle taas synnytyslääkäri sanoi, ettei suosittele synnyttäneille naisille trampoliinilla pomppimista. Ei nimenomaan kuulemma tee hyvää ko. lihaksille. Mikähän lie totuus?

huomaat, että ei ole hyvä olla noin tosikkomainen! Me muuten käytiin mieheni kanssa PUUHAMAASSA pitämässä hauskaa jo ennen kuin meillä oli lapsia : )

Onhan jättitrampoliini kooltaan toki iso, mutta lapsellisuutta siinä on vain vähän. Se on hyvä kuntoiluväline, kun muistaa olla varovainen.

Ja kukin tietysti tyylillään. Idioottimaisuuden hiventänkään tuossa ei ole.

Kun on toipunut synnytyksestä ja lantionpohjan lihakset palautuneet voi alkaa vähitellen harrastaa noita em. lajeja.



Jättitrampoliini on kyllä hyvä tapa testata lantionpohjan lihasten kuntoa. Olen itse pomppinut sellaisessa ja kyllä se otti kunnolla tuonne alakertaan, onneksi lihakset kestivät.

Eräs fysioterapeutti, joka on hoitanut inkontinenssista kärsiviä lapsia ja nuoria, kertoi että parilla lapsella vaiva on loppunut heidän pompittuaan kesän jättitrampalla. Siinä pomppiminen vahvistaa luontaista pidätysrefleksiä.



Että eikun av-mammat vain jättitramppaostoksille, jos alakerrassa on kuntoon laitettavaa ;).

enkä käyttäis kuntoilua tekosyynä vaan voisin onnellisena myöntää, että kyse on vaan hauskuudesta! mut tunnen kyllä monta, jotka haukkuis mut lapselliseksi idiootiksi =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat